رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی ۱۰۰ هزار نفری در روز ۲۹ دی‌ماه در داراب خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 16 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سیروس پاک فطرت بعد از ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی 100 هزار نفری در روز 29 دی‌ماه در داراب خبر داد و اظهار داشت: برنامه پیاده‌روی خانوادگی در داراب از شبکه سه سیما در قالب برنامه صبح و نشاط به صورت زنده پخش می‌شود.

وی زمان آغاز برنامه را ساعت 7 صبح اعلام کرد و افزود: امکان ثبت‌نام در برنامه‌ی پیاده‌روی داراب برای همه ایرانیان وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت Www.varzeshedarab.ir ثبت‌نام کنند تا از جوایز ویژه پیش‌بینی شده که مهم‌ترین آن یک دستگاه خودرو است بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، این پیاده‌روی را فرصتی برای معرفی توانمندی‌های علمی، اقتصادی و گردشگری شهرستان داراب بیان کرد و افزود: افرادی که در این برنامه شرکت می‌کنند با لباس ورزشی حضور یابند.
پاک‌فطرت مهمانان ویژه این برنامه را رئیس و نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولان استانی اعلام کرد.

وی گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی، تشویق به مشارکت در امر ورزش و تسهیل سلامت جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار