شهردار ابرکوه با بیان اهمیت اجرای طرح های عمرانی در توسعه یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور، اظهار کرد: هم اکنون 20 طرح عمرانی با پیش بینی 35 میلیارد ریال هزینه در این شهر تاریخی در حال ساخت است.
کد خبر: ۵۵۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 17 January 2018

علیرضا رسولی، گفت: این طرح ها شامل بوستان حاشیه بلوار امام علی(ع)، تکمیل بلوار شاهد باند رفت ، میدان شهیدان آدمی ، تکمیل میدان علم و صنعت، نصب المان پرچم ، ساخت پارک موتوری جدید شهرداری ، طرح کانال دفع آب های سطحی و ... است.
وی با بیان اینکه چندین طرح عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهر به بهره برداری می رسد، یادآورشد: 69 درصد از جمعیت 53هزار نفری شهرستان در شهرهای مهردشت و ابرکوه سکونت دارند که بودجه سال جاری شهرداری ابرکوه افزون بر84 میلیارد ریال است .
رسولی با بیان اینکه 162 هکتار بافت تاریخی ابرکوه در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد، اظهار کرد: این میزان بودجه جوابگوی فعالیت های عمرانی و خدمات شهری نیست .
وی اضافه کرد: با هدف معرفی بیشتر شهر نمونه گردشگری ابرکوه نخستین همایش ملی در آخرین هفته بهمن ماه سال 96 در تهران با حضور حدود 200 نفر از تورگردانان و فعالان حوزه گردشگری کشور و جمعی از نخبگان و اقتصاددانان ابرکوهی مقیم تهران برگزار می شود.
به گفته شهردار ابرکوه پرچم جمهوری اسلامی ایران با ابعاد 9در 15متر همزمان با دهه فجر در میدان شهیدان آدمی در ارتفاع 51 متری بر افراشته می شود. 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش و مجاهدت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهداست که با حضور همه جانبه مردم ایران به پیروزی رسید .
رسولی تصریح کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک الگو و نمونه ای از حکومت مردم سالاری دینی در عرصه منطقه ای و جهانی مطرح است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار