نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد گفت: همزمان با ایام فاطمیه دوم، شهر هرات خاتم، میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 17 January 2018

'سید هدایت بنی‌فاطمه' عصر سه شنبه در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام در شهر هرات اظهار داشت: هنوز تاریخ دقیق مراسم و مشخصات شهدا اعلام نشده و براساس جانمایی های صورت گرفته مقرر شده تا شهدای گمنام در حسینیه صاحب الزمان (عج) هرات خاکسپاری شوند.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد گفت: باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای استقبال از شهدای گمنام استفاد کنیم و از تمام مراسمات مستند سازی صورت گیرد.
بنی فاطمه با بیان اینکه باید حال و هوای شهر بسیار معنوی و همه مردم، هیئت‌های مذهبی و مسئولان در تدارک استقبال باشکوه از شهدای گمنام فعال باشند خاطرنشان کرد: فضا سازی شهری و آمادگی ذهنی مردم برای استقبال از شهدا همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی برای استقبال از آنها باید در اولویت کارها قرار گیرد.
معاون فرماندار خاتم هم با اشاره به اینکه ارامش وامنیتی که در کشور داریم مدیون خون شهداست اظهار داشت: باید مراسم تشییع شهدای گمنام با شکوه هر چه تمامتر در شهرستان برگزار شود.
محمد محمودی گفت: مشارکت فعال هیئت امنای مساجد و حسینیه در امر هر چه باشکوه برگزار کردن مراسم شهدای گمنام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی همچنین به مقام و ارزش شهدا اشاره و یاداور شد: مردم شهرستان خاتم مثل همیشه در تشیع این دو شهید نیز حضور پررنگ خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار