ريیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از صدور 31 گواهی داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در چهار رشته در استان خبر داد .
کد خبر: ۵۵۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 17 January 2018

حجت‌الاسلام «علی‌محمد رضایی» ريیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعلام نتایج دوره تربیت داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در استان خبر داد و با اشاره به ثبت‌نام 213 نفر در آزمون ورودی این دوره، افزود: در مجموع 91 نفر در چهار رشته لحن، صوت، تجوید و حسن حفظ برای حضور در دوره آموزشی پذیرفته شدند . 

وي تصریح کرد: این دوره آموزشی در رشته حسن حفظ با حضور 21 نفر و زیر نظر استاد «محمد مهدی بحرالعلوم» در رشته تجوید با حضور 47 نفر و زیر نظر استاد «سید محسن موسوی بلده» در رشته صوت با حضور 12 نفر زیر نظر استاد «شاه میوه» و در رشته لحن با حضور 11 نفر و زیر نظر استاد «شاه میوه» به مدت دو روز برگزار شد . 

وی افزود: در پایان این دوره آموزشی و پس از برگزاری آزمون پایانی در رشته لحن، «محمدحسن حسن زاده»، «مجید مضطرزاده»، «صادق طالبی هدشی»، «مهدی شایق»، «عارف غفاریان هدش»، «حسن مختاری»، «علی اکبر کاظمی» و در بخش خانم‌ها «مهدیه ناصرپور»، «حکیمه شفیعی» و «فائزه السادات قریشی نسب» در آزمون پایانی این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی شده‌اند . 

رضایی گفت: در رشته حسن حفظ دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم، در بخش خانم‌ها « بی بی مرضیه حیدری»، «سمانه سادات کمال»، «مینا رنجبر جمال آبادی»، «سمیه شمس آبادی» و «عظیمه زارع شهر آبادی» و در بخش آقایان «جواد بیک خورمیزی» و «امیر میرجلیلی» موفق به کسب نمره لازم شدند . 

وی افزود: در رشته صوت این دوره در بخش آقایان «مهدی احمدی»، «محمدحسن حسن‌زاده»، «مجید مضطرزاده»، «صادق طالبی هدشی» و «مهدی شایق» و در بخش خواهران «زهرا السادات مدرسی زاده» و «مهدیه ناصر پور» و در رشته لحن خانم‌ها «فاطمه قدرتی» و «شمسی شایق» و در بخش آقایان «امین کاظمی»، «محمدحسن شایق»، «مهدی احمدی» و «محمدحسن حسن زاده» موفق به کسب نمره لازم شدند . 

ريیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: به قبول‌شدگان در این آزمون، گواهی داوری در رشته صوت قرآن کریم از سوی دارالقرآن الکریم کشور اهدا می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار