ريیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از اجرای طرح داوطلب کار روستا در شهرستان مهریز توسط داوطلبین هلال احمر این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۵۵۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 17 January 2018

«محسن زارعیان» در اين باره اظهار كرد: اجرای طرح داوطلب کار روستا در راستای کمک به نیازمندان و سالمندان روستایی در کارهای روزمره و کشاورزی انجام و با اجرای آن بخش اعظمی از مشکلات روزمره کشاورزان بی‌بضاعت برطرف می‌شود . 

وی با اشاره به این که توسعه و تقویت خانه‌ های داوطلبی روستایی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در روستاها است، افزود: ترویج فرهنگ خدمت ‌رسانی در بین روستاییان نیازمند و محروم، کارآفرینی و کمک به خودکفایی روستاییان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ريیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با بیان این که توجه به محرومان و انجام اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه از رسالت‌‌های اصلی هلال احمر است، اظهار کرد: تاکنون داوطلبان جمعیت هلال احمر از هیچ کمکی در راستای تحقق این امر خطیر فرو گذار نکردند . 

وي توجه به نقاط محروم را جزو محوری‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از روستاییان باید مورد توجه عموم قرار بگیرد . 

زارعیان در پایان اجرای طرح داوطلب کار روستا را یکی از طرح‌‌های بسیار خوب این حوزه عنوان کرد و گفت: باید در راستای اجرای این طرح توجه ویژه ای از سوی مسوولان و داوطلبان به روستاییان شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار