کد خبر: ۵۵۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 18 January 2018

به گزارش تابناک یزد، اکبر ترکی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به روند بررسی این  لایحه در این کمیسیون، گفت: در جلسات اخیر کمیسیون پیشنهاداتی از سوی نمایندگان درباره افزایش پلکانی قیمت بنزین به کمیسیون واصل شده بود که اعضای کمیسیون این پیشنهادات را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه در جلسات اخیر کمیسیون سه پیشنهاد برای افزایش قیمت پلکانی بنزین از سوی نمایندگان در کمیسیون تلفیق مطرح شد، افزود: اعضای کمیسیون تلفیق بالاتفاق این پیشنهادات را رد کردند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در توضیح طرح‌های مذکور، گفت: طراحان به دنبال بستن عوارض و مالیات بر قیمت بنزین بودند که اعضای کمیسیون معتقد بودند که این مسئله سبب افزایش قیمت بنزین می‌شود.

ترکی با بیان اینکه افزایش پلکانی قیمت بنزین سبب افزایش قیمت خدمات می‌شود، تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق معتقد بودند که هرگونه افزایش قیمت اثر سوء بر تورم و گرانی دارد لذا با طرح‌های مذکور موافقت نکردند.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس خاطر نشان کرد:در جلسات گذشته کمیسیون نیز چند پیشنهاد برای افزایش قیمت آمده بود که اینها نیز از سوی اعضای کمیسیون تلفیق رد شده بود لذا در کمیسیون تلفیق هیچ مصوبه‌ای در رابطه با افزایش قیمت بنزین مصوب نشده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار