در خبرها آمده است که رئیس جمهوری دوشنبه شب پس از خبر 21 شبکه اول سیما به طور مستقیم با مردم صحبت خواهد کرد. مردم خصوصا حامیان آقای روحانی دیگر این خبر برایشان چندان مهم نیست یا نسبت به ارزش اینکه برای دیدن این مصاحبه وقت بگذارند تردید جدی دارند.
کد خبر: ۵۵۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 22 January 2018
 

تذکری به آقای رئیس جمهور / چرا حامیان روحانی گفتگوی زنده تلوزیونی وی برایشان اهمیتی ندارد؟

سهراب زند؛ سرویس سیاسی «انتخاب»؛ در خبرها آمده است که رئیس جمهوری دوشنبه شب پس از خبر 21 شبکه اول سیما به طور مستقیم با مردم صحبت خواهد کرد.

مردم خصوصا حامیان آقای روحانی دیگر این خبر برایشان چندان مهم نیست یا نسبت به ارزش اینکه برای دیدن این مصاحبه وقت بگذارند تردید جدی دارند.

چرا؟

به این دلیل که آقای روحانی در سخنان قبلی، کلی، غیر اقناعی، خارج از دغدغه‌های مردم و بیش از اندازه محافظه‌کارانه سخن گفته است.

آنچنان که احساس می شود، او شرایط وخیم اقتصادی کشور و مردم را جدی نمی گیرد و مخاطب، اساساً انگیزه ای برای حل آنان از سوی دولت نمی بیند.

حسن روحانی به شفافیت و عامه‌فهم نمی‌گوید در حوزه‌های مسئولیت وی چه می‌توانسته باشد و چه شده است و چه قرار است بشود.

حسن روحانی به شفافیت و عامه‌فهم نمی‌گوید که طبق موانع و مقتضیات، چه میزان باید شرایط موجود را تحلیل و ارزیابی نمود.

وی به شفافیت توضیح نمی دهد در راه توسعه ایران مردم و مسئولین باید چه روندی را در پیش بگیرند و برای این روند چه اقداماتی انجام داده است.

این شفافیت هیچ منافاتی با تعادل و عاقلانه عمل نمودن ندارد. هیچ منافاتی با وحدت شکنی و حفظ آرامش ندارد چراکه او محمود احمدی‌نژاد نیست، بلکه شیخی دیپلمات و سیاست‌مداری کهنه‌کار و باسابقه در تمام بخش های اجرایی نظام(مجلس، دولت، نظامی، امنیتی، دیپلماتیک، مطالعاتی و...) است.

حسن روحانی باید به مردم بفهماند که قضاوت شان چقدر واقعی و چقدر تحت تأثیر اتاق فکرهای ضددولتی است. حسن روحانی باید بداند که مردم با هیچ کس عقد اخوت ندارند و باید در مورد عملکرد وی قانع شوند. او نباید به راحتی در گفتگوی به مردم سوال های اساسی اقشار مختلف را نادیده بگیرد.

حسن روحانی نباید و نمیتواند مانند گذشته افکار عمومی و رسانه‌ای را کم دقت بگیرد!

 

منبع: انتخاب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار