معترضین در پی بی اثر بودن نامه نگاری های سه سال اخیر معلمان و نبود امنیت شغلی و عدم پرداخت چندین ماهه حقوق، خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود هستند.
کد خبر: ۵۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 22 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ جمعی از معلمان خرید خدمات یزد صبح امروز با تجمع روبروی استانداری خواستار تعیین وضعیت استخدامی و حقوق خود شدند.

یکی از معلمان طرح خرید خدمات با اشاره به طرح خرید خدمات آموزشی در دولت که زیر نظر آموزش‌ وپرورش اجرا شده گفت: تمام معلمان طرح خرید خدمات دولت دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس و دکترا و بیشتر از خانواده‌های فرهنگی هستند.

به گفته وی این طرح برای اولین بار در یزد با حقوق دریافتی چهارصد هزار تومان اجرا شد و الان میانگین حقوق 700 هزار تومان است.

این معلم یزدی افزود: برغم این که بهترین عملکرد ممکن را معلمان خرید خدمات داشتند اما با توجه به حقوق 700هزارتومانی و بیمه 21 روزه و البته معوقاتی که از فروردین تا به امروز یعنی 9 ماه حقوقی دریافت نکرده‌ایم این بازدهی و عملکرد پایین می‌آید.

یک معلم معترض دیگر گفت: از لحاظ امنیت شغلی وقتی اعتراضی راجع به حقوق و مزایا می‌شود به‌راحتی می‌گویند که اگر راضی نیستید از این شغل انصراف دهید. وی گفت خیلی از مسئولین به ما گفته اند نامه‌نگاری‌هایی که طی سه سال انجام‌شده هیچ فایده‌ای ندارد.

یکی دیگر از معلمان خرید خدمات معترض گفت: در حال حاضر سه ماه از سال تحصیلی گذشته، اما هنوز قرارداد مشخصی برای ما وجود ندارد، ما امنیت شغلی نداریم و از 365 روز سال 169 روز حقوقی در کار نیست وی گفت این مشکل بسیار بزرگی برای ماست که 6 ماه حقوق و بیمه‌ای نداشته باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار