توجه ويژه دولت به تقويت ورزش و نشاط خانواده ها از سياست هاي دولت در موضوع زنان و خانواده است. موضوع خانواده همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سياست هاي ابلاغي خود به آن اشاره کردند بسيار مهم است و دولت برنامه های زيادي در اين زمينه دنبال مي کند.
کد خبر: ۵۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 23 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ معصومه ابتکار دیروز در نشست فعالان و فرهیختگان حوزه زنان و خانواده استان یزد گفت : هدف از تدوين و ارائه اين لايحه که بزودي در مجلس شوراي اسلامي تصويب خواهد شد ، توجه جدي به نياز هاي مختلف کودکان و نوجوانان، آشنايي خانواده ها و مراکز آموزشي با حقوق کودکان و نوجوانان و در نهايت رشد و تعالي خانواده ها خواهد بود.
وی بهبود شاخصه هاي اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي را از جمله رويکرد هاي دولت در حوزه زنان و خانواده دانست و افزود : تحقق اين امر بدون مشارکت مردم و سازمانهاي غير دولتي ممکن نخواهد بود.
ابتکار ايجاد اشتغال را از ديگر برنامه هاي دولت در حوزه امور زنان و خانواده عنوان کرد و گفت : بايد از همه ظرفيت هاي کشور براي ايجاد اشتغال استفاده کنيم .
معاون رييس جمهور در امور زنان و خانواده تصريح کرد: سياست هاي اشتغال در کشور بايد در زمينه هايي باشد که مزيت داريم و از سرمايه انساني برخورداريم.
ابتکار توجه ويژه دولت به تقويت ورزش و نشاط خانواده ها را از ديگر سياست هاي دولت در موضوع زنان و خانواده برشمرد و افزود: موضوع خانواده همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سياست هاي ابلاغي خود به آن اشاره کردند بسيار مهم است و دولت برنامه های زيادي در اين زمينه دنبال مي کند.
در اين نشست برخي از زنان فعالان و فرهيختگان حوزه زنان و خانواده، ديد گاه هاي خود را در مورد لزوم حمايت بيشتر از زنان کار آفرين ، توجه بيشتر و حمايت از تشکل هاي غير دولتي ، توجه به امر ورزش و تفريح و اوقات فراغت زنان، نقش آفريني زنان در حوزه گردشگري، توجه بيشتر به اشتغال زنان و مسايل و دغدغه هاي فرهنگي زنان ارائه کردند.
امروز همچنين کارگاه توان افزايي اعضاي سازمانهاي غير دولتي با عنوان همياران حقوق کودک و نوجوان در استان با حضور معاون رييس جمهور در امور زنان و خانواده آغاز بکار کرد .
در اين کارگاه آموزشي 50 نفر از مديران و کارشناسان سازمانهاي غير دولتي آموزش هاي لازم را در زمينه ارتقاي آگاهي و سلامت رواني ، جسمی و اجتماعي کودکان و نوجوانان طي 50 ساعت فرا مي گيرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار