رئیس ستاد دهه فجر استان یزد
جت الاسلام فخرالدینی با افشای این موضوع که اطلاع داریم، برای تحریک مردم و تخریب نظام و به آشوب کشیدن مراسم های دهه فجر اعتبار ویژه ای گذاشته اند، افزود: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده است برای ایجاد نا امنی و نا آرامی در استان یزد، ۵۵ میلیون دلار اختصاص داده اند،
کد خبر: ۵۵۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 23 January 2018

به گزارش تابناک یزد؛ فرماندار میبد در نخستین جلسه ستاد برگزاری دهه فجر که با حضور زئیس ستاد دهه فجر استان، مسئولین نظامی و انتظامی و ادارات میبد در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همان طور که همه اقشار با ایثار و فداکاری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به ایفای نقش پرداختند، جامعه امروز ما نیز برای عبور از بحران های اقتصادی نیاز به همان روحیات اوایل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس دارد.

حسین فلاح با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان گفت: برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی، باید انقلابی بود، انقلابی ماند و انقلابی تلاش کرد.

وی با اشاره به تشکیل ۲۴ کمیته در شهرستان میبد برای برنامه ریزی در این دهه مبارک، افزود: این کمیته ها باید در مدت سه روز برنامه های شاخص خود را به ستاد دهه فجر اعلام کنند.

 

دشمنان برای ایجاد نا آرامی در استان یزد، ۵۵ میلیون دلار اختصاص داده اند

بنابر گزارش سایت محلی میبدما، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی نیز در ادامه این جلسه گفت: حفظ انقلاب به‌ عنوان ایدئولوژی و عقیده‌ای که حضرت امام خمینی(ره) آن را برای مردم تبیین کرده، باید اولویت نخست همه ما باشد.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات و مسائل در جامعه، ادامه داد: اگر چه مسائل و مشکلات در کشور وجود دارد اما بیشتر این مشکلات، به واسطه تقابلی هست که از طرف دشمنان ایجاد می شود و باید در مقابل توطئه‌های آنان هوشیار بود.

رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: مردم فهیم و همیشه در صحنه ما در ایام‌الله دهه فجر مثل همیشه با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن که یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است بار دیگر به دشمنان جواب محکمی خواهند داد و دل دوستداران انقلاب در سراسر جهان را شاده خواهند کرد.

حجت الاسلام فخرالدینی با افشای این موضوع که اطلاع داریم، برای تحریک مردم و تخریب نظام و به آشوب کشیدن مراسم های دهه فجر اعتبار ویژه ای گذاشته اند، افزود: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده است برای ایجاد نا امنی و نا آرامی در استان یزد، ۵۵ میلیون دلار اختصاص داده اند، و به فضل خدا، باز هم تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
عجب ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
احتمال قریب به یقین این مدیر عزیز خواب نما شده اند یا نمی دانن 55 میلیون دلار چقدر است
این هم از مدیر توانمد یزد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار