علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های مختلف این آزمون می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک www.quranedu.ir‏ نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند. ‏
کد خبر: ۵۵۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 23 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: به دلیل تقاضای علاقمندان، مهلت ثبت نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم تا پایان روز ۶بهمن ماه تمدید شد.
حجت الاسلام مطهریان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های مختلف این آزمون می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک www.quranedu.ir‏ نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.‏
وی اشاره کرد: این آزمون با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور مشترک برگزار خواهد شد.
مطهریان با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز ١٠ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شدگفت: این آزمون به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و در کلیه شهرهایی که تعداد داوطلبان آنها بیش از ۲۰نفر باشد آزمون در همان شهر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما, وی گفت : نتیجه این آزمون روز ۱۱ اسفندماه اعلام و آزمون شفاهی نیز از ۱۲تا۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار