در سفر دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور به استان یزد وی در سخنرانی خود در افتتاح شرکت فولاد چادرملو از دولت قبل به یک دلیل خاص تشکر کرد.
کد خبر: ۵۶۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 05 February 2018

به گزارش تابناک یزد، در افتتاح کارخانه فولاد چادرملو و همچنین و واحد بخار نيروگاه سيكل تركيبي سرو که با سخنرانی معاون اول رئیس جمهور همراه بود، وی در بخشی از سخنان خود از دولت احمدی نژاد تشکر کرد. دلیل این تشکر هم در نوبه خود جالب بود.
جهانگيري در بخشی از سخنان خود از سياست هاي داخلي بنگاه ها نيز بعنوان يكي از دلايل موفقيت شركت ها ياد كرد و گفت: ثبات مديريت يك مجموعه صنعتي موضوع مهمي است اگر ما به درجه اي از آگاهي در اداره كشور برسيم كه مديران سياسي كشور با آمد و رفت دولت ها تعويض شوند اما مديران فني كه سرمايه هاي بزرگ كشور هستند باقي بمانند اتفاق خوبي براي اقتصاد كشور رخ خواهد داد.
معاون اول رييس جمهور با اشاره به ثبات مديريتي در مجموعه مديريتي چادرملو گفت: نبايد بگذاريم مديران بنگاه هاي بزرگ دلسرد شده و كنار بروند چرا كه بسياري از كشورهاي دنيا بدنبال اين افراد هستند و اگر آنها مهاجرت كنند كشور از خدمات آنها محروم خواهد شد. سیزده سال قبل که من آمدم آقای نوریان مدیرعامل چادرملو بود طرح های بلندپروازانه زیادی داشت که امروز بخشی از آنها را اجرا کرده است. در اين خصوص بايد از دولت قبل [احمدی نژاد] كه آقای نوریان، اين مدير موفق را تغيير نداد. تشكر كنم.

دلیل تشکر جهانگیری از دولت احمدی نژاد در سفر به یزد چه بود؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهنام
|
United States
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
اینقدر سر معجزه هزاره سوم شلوغ بود که حتما یادش رفته ایشان را از مدیریت برکنار کند و از نوابغ خود استفاده کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اقا جهانگیر شما که خیلی تغییر دادید عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار