انقلاب و اهداف و رهبریت آن همه مقدس است و نابسامانی ها ریشه در طراحی دشمنان یا سوء مدیریت ها دارد.
کد خبر: ۵۶۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 09 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ آیت الله ناصری و آیت الله وافی در این پیام نوشته اند جوانان باید بدانند انقلاب سال 57 و اهداف و رهبریت آن همه مقدس و خالص و بدون هیچ شائبه ای است و اگر امروز در جامعه گاه نابسامانی و منکرات دیده می شود یا از طراحی دشمنان است و یا سوء مدیریت ها و عدم مسئولیت هاست و نباید این دو موضوع با القائات دوستان نادان و دشمنان ما خلط شود و خدای ناکرده یأس و ناامیدی جامعه را فرا بگیرد.
متن پیام آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است :
22بهمن روز انقلاب شکوهمند ملت ایران است. 22 بهمن دستاورد سال ها مبارزه و شکنجه و زندان مجاهدانی است که دل در گرو اسلام و انقلاب نهادند و از جان و مال و زندگی خود گذشتند .
22 بهمن روزیست که رهبری شجاع ، مخلص ،‌ عارف و فقیه با اتکال به خداوند بزرگ رهبریت نهضت را به عهده گرفت و بی هیچ ترس و واهمه ای بر سر طاغوت فریاد زد و مشتش را بر دهان سردمداران رژیم ستمشاهی کوبید و انقلاب را به پیش برد .
22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ ایران است و روزیست که اسلام سایه حاکمیتش را بر سر مردم مسلمان آزاد شده از بندهای ظلم و ستم گسترانید و زندگی را معنایی دوباره بخشید و امروز مائیم و انقلاب و رهبری و 22 بهمن. چرا که حفظ موجودیت انقلاب و حفظ دستاوردهای ارزشمند آن از اوجب واجبات است.
امروزه واجب است هر چه آلودگی و پلشتی و نابهنجاری است از جامعه زدوده شود مبادا خدای ناکرده این آلودگی ها که عمدتاً کار دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خاصه امریکا و اسرائیل است به انقلاب بی نظیر سال 57 گره زده شود.
جوانان باید بدانند انقلاب سال 57 و اهداف و رهبریت آن همه مقدس و خالص و بدون هیچ شائبه ای است و اگر امروز در جامعه گاه نابسامانی و منکرات دیده می شود یا از طراحی دشمنان است و یا سوء مدیریت ها و عدم مسئولیت هاست و نباید این دو موضوع با القائات دوستان نادان و دشمنان ما خلط شود و خدای ناکرده یأس و ناامیدی جامعه را فرا بگیرد.
البته مردم عزیز به خوبی این موضوع را می دانند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال آن را به نمایش می گذارند. با فتنه های اخیر در بعضی از نقاط ایران 22 بهمن امسال می تواند نشانگر این باشد که مردم هنوز به امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و انقلاب و رهبری جمهوری اسلامی عشق می ورزند و دشمنانی که خیال براندازی در سر دارند را مأیوس می نمایند .
اینجانبان توصیه می کنیم امسال در 22 بهمن همه مردم از مرد و زن و پیر و جوان و حتی نوباوگان در صفوف فشرده به صحنه بیایند و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند و بدانند که این حرکت آنان در نزد خدای متعال اجر و مزد بزرگی خواهد داشت. سايه مقام معظم رهبري مستدام باد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار