رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در یزد:
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: اصلاح طلبان نباید از رئیس جمهور توقع رفتار اصلاح طلبانه داشته باشند زیرا روحانی اصلاح طلب نیست و طبق روش خود حرکت می کند.
کد خبر: ۵۶۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 10 February 2018

جمشید انصاری عصر امروز در نشست فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد با اشاره به گلایه هایی که احزاب از رئیس جمهور دارند، اظهار داشت: کار سیاست، گله‌گذاری ندارد زیرا سیاست دشواری های خاص خود را دارد و با مشکلاتی مواجه است که باید به درک درستی از آن رسید.

وی با اشاره به انتظاراتی که اصلاح طلبان از رئیس جمهور دارند، عنوان کرد: اصلاح‌طلبان کابینه تشکیل نداده‌اند بلکه از یک کاندیدا حمایت کردند و گزینه مورد حمایت آنها نیز رئیس جمهور شد اما رئیس جمهور اصلاح طلب نبوده که اکنون اصلاح طلبان از او انتظار رفتار اصلاح طلبانه داشته باشندب.

انصاری خاطرنشان کرد: این توقع به جایی نیست و دولت خط مشی خود را از ابتدا اعلام کرده و اکنون نیز طبق همان روش حرکت می کند و روش آن، مشی اعتدال است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: از جوانان نیز این انتظار وجود دارد که صرف نظر از اطلاعات فضای مجازی، به تحلیل جریانات بپردازند و بدانند مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود، چندان قابل استناد نیست.

وی تاکید کرد: اظهار نظر در مورد جریانات سیاسی یا اظهار نظر در مورد مشی سیاسی دولت نباید مبتنی بر اطلاعات فضای مجازی باشد و فعالان این حوزه، این مهم را مدنظر قرار دهند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث اشتغال اظهار داشت: بیشتر جوانان به دنبال اشتغال دولتی هستند اما دولت می تواند تنها ۱۰ درصد بیکاران را در بدنه خود به کار گیرد و مشکل اینجاست که همه انتظار دارند جزو آن ۱۰ درصد باشند که این امکان پذیر نیست.

انصاری عنوان کرد:: تمام افرادی که تحصیل می‌کنند هم به دنبال این هستند که بتوانند استخدام کشور شوند در حالی که ۹۰ درصد نیروی انسانی ما در بخش خصوصی فعالیت دارند.

به گزارش مهر، در این نشست نمایندگان احزاب سیاسی در استان یزد به بیان نظرات و دیدگاه های خود در حوزه سیاسی استان یزد و دولت پرداختند.

معاون رئیس جمهور که امروز به استان یزد سفر کرده بود، ضمن حضور در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی، از چند پروژه در بخش های مختلف گردشگری در میبد و برخی دیگر از شهرستانهای استان بهره برداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار