امام جمعه مهریز گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بنابراین جناح های سیاسی مختلف درون نظام به آن اهمیت دهند و یکپارچه مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۶۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 10 February 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: یوم الله 22بهمن سالروز شکست باطل به دست شما مردم حق طلب بود و باید بسیار باشکوه و با مشارکت مردم و گرایش های مختلف سیاسی برگزار شود.
وی به ثمرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: اگر کسی زمان قبل از انقلاب را مقایسه کند و تفاوت ها را نفهمد بی انصافی است و امروز می بینیم در طول 39سال گذشته خدمات ارزشمندی انجام گرفته و باید شکر این نعمت را به جا آوریم.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد:خداوند منان نعمت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را که آن روز به رهبری امام خمینی (ره) و امروز به رهبری خلف صالح و شایسته اش امام خامنه ای پایدار و استوار است بر مردم قهرمان ما ارزانی داشته است.
محی الدینی افزود: روز 22بهمن روز نمایش اقتدار ،آرامش ،وحدت ملی و نا امیدی دشمنان و بیداری غافلان است و شرایطی که امروز در منطقه و جهان شاهد آن هستیم خبر از فتنه و توطئه های جدیدی از طرف جبهه استکبار و صهیونیسم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دارد.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی حضور آحاد مردم و توده های میلیونی امت حزب الله و راهپیمایی عظیم 22بهمن از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و این حضور به سان آبی است که بروی آتش فتنه ها ریخته می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار