جانشین شورای تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن دعوت از مردم براي حضور در راهپیمایی يوم الله 22 بهمن، گفت: حضور پر‌رنگ مردم یزد همه ساله در راهپیمایی دهه فجر، یادآور نقش موثر یزدی‌ها در سیر تکامل انقلاب تا پیروزی آن بوده و احساس مسئولیت مردم العباده را در مقابل انقلاب اسلامی تبیین می‌کند .
کد خبر: ۵۶۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 11 February 2018

«سعید زارع» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، با اشاره به راهپیمایی ایام الله دهه فجر در 22 بهمن، اظهار کرد: امسال راهپیمایی يوم الله 22 بهمن در 86 نقطه از استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مراسم راهپیمایی گسترده مردم در مركز استان از ساعت 9 صبح يكشنبه 22 بهمن‌ماه از دو محل میدان آزادی و میدان بعثت آغاز می‌شود به طوری که مسیر شماره یک از میدان آزادی به سمت خیابان فرخی  و میدان مجاهدین و چهار راه شهدا خواهد بود و مسیر شماره دو نیز از میدان بعثت به سمت خیابان قیام و چهار راه شهدا است . 

دبیر ستاد دهه فجر استان با بیان این که معاون اقتصادی رییس جمهور سخنران ویژه راهپيمايي یزد خواهند بود، بیان کرد: دکتر «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رییس جمهور  و همچنین «محمد گلریز» خواننده انقلابی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مهمان استان یزد هستند . 

وی از حرکت خودجوش هنرمندان یزدی نیز خبر داد و گفت: هنرمندان یزدی از ساعت 7 تا 9 صبح فردا در محل میدان آزادی با  اجرا و حرکت خودجوش خود، ارادت خود را نسبت به انقلاب ابراز خواهند کرد . 

زارع ضمن دعوت از حضور مردم در این حرکت گسترده، خاطرنشان  کرد: حضور پر رنگ مردم یزد همه ساله در راهپیمایی دهه فجر یادآور نقش موثر یزدی‌ها در سیر تکامل انقلاب تا پیروزی آن بوده و احساس مسئولیت مردم العباده را در مقابل انقلاب اسلامی تبیین می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار