استاندار یزد با اشاره به اینکه بسیاری از فرصت‌های شغلی در کنار دستمان است که در بروکراسی اداری گیر کرده است اظهار داشت: اگر شورای عالی معماری ایران تصمیم بگیرد طرح‌های گردشگری را به جلو اندازد، شغل‌های بسیاری در کشور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 11 February 2018

محمود زمانی قمی در جمع فعالان اقتصادی استان یزد و با حضور محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: 39 سال از روزهایی که مقاومت مردم برای استقرار قانون و ایجاد نظمی جدید برای آن تلاش کردند گذشت و در آستانه چهل سالگی این انقلاب باشکوه هستیم.

استاندار یزد با بیان اینکه امروز هم تلاش‌ها برخی در کشور و خارج از کشور برای این است که نظم شکل گرفته را ناکارآمد و ناتوان جلوه دهند گفت: به نظر می‌رسد در آستانه چهل سالگی به بلوغ عظیم در تجربیات و راه‌های طی کرده برسیم.

وی خاطرنشان کرد: رفتار ما باید آثار بلوغ از آن جاری که یکی از این رفتارها در زمینه اقتصاد است که شرط برگرداندن رونق و رفع بسیاری از اشکالات در حوزه اقتصاد، به بلوغ رسیدن در عرصه اقتصاد کشور است.

زمانی قمی در ادامه با اشاره به ثبت جهانی یزد گفت: امروز شهر یزد به عنوان شهر جهانی ثبت شده و تاریخ، تمدن و معماری و زیست مسالمت آمیز نیاکان این شهر در کنار سایر ادیان به عنوان نقطه قوتی در تاریخ شناخته می‌شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه توسعه صنعت توریسم و گردشگری یزد را به عنوان نقطه طلایی در کانون توجهات قرار داده است عنوان کرد: نگاهمان برای توسعه و ایجاد رونق در حوزه اقتصاد باید بیشتر از امروز باشد.

وی با بیان اینکه استان یزد به لحاظ معدنی دوم و صنعتی چهارم کشور است تصریح کرد: مثل دیگر استان‌های صنعتی کشور گرفتاری‌هایی داریم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و درست باید نسبت به حل آن‌ها تلاش کنیم.

زمانی قمی اضافه کرد: سیاست مدیریت استان یزد با همکاری بخش‌های مختلف در استان دنبال ترمیم بخش آسیب دیده است.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه ما از مداخله با بخش خصوصی خودداری می‌کنیم گفت: ما مقابل بخش خصوصی نیستیم بلکه به دنبال پیشرفت این بخش که در کشور بسیار مهم است هستیم و باید با ارائه راه‌حل‌های مناسب مشکلات و دغدغه‌های این بخش را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فرصت‌های شغلی در کنار دستمان است که در بروکراسی اداری گیر کرده است اظهار داشت: اگر شورای عالی معماری ایران تصمیم بگیرد طرح‌های گردشگری را به جلو اندازد، شغل‌های بسیاری در کشور ایجاد می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار