مردم دارالعباده یزد، همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شکوه همبستگی و ولایتمداری خود را در منظر جهانیان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۵۶۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 11 February 2018

مردم مومن و همیشه در صحنه یزد همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در این راهپیمایی که از ساعت 9.30 صبح از 2 مسیر شامل میدان آزادی ، میدان شهید مصطفی خمینی (ره) و خیابان های فرخی ، امام خمینی (ره) و قیام تا چهار راه شهدا و تکیه امیرچخماق آغاز شد بار دیگر عزت ، اقتدار و دلبستگی عمیق خود را به اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشتند.
در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری و مشارکت گسترده خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان و اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی یزد برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر ، ما همه سرباز توییم خامنه ای ، گوش به فرمان توایم خامنه ای، یاد امام خمینی پاینده باد ، خامنه ای رهبر ما زنده باد ، ما همگی برادریم ، پیرو خط رهبریم ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، بیعتی مجدد با نظام و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بستند.
قطعنامه سراسری در هفت بند در خصوص ضرورت تداوم استکبار ستیزی ، حمایت از مردم فلسطین ، توجه به اقتصاد مقاومتی ، رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم ، وحدت ، بصیرت و ولایتمداری هم قرائت که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.
همچنین اجرای سرودهای انقلابی با حضور دانش آموزان ، انجام برنامه های فرهنگی و هنری در حاشیه راهپیمایی و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب مقدس اسلامی در یزد بود.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه علاوه بر شهر یزد در 85 نقطه شهری و روستایی این استان با حضور گسترده مردم ولایتمدار بنحو باشکوهی برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار