مدیر عامل سازمان حمل و نقل مهریز از فرسودگي ناوگان حمل و نقل عمومي اين شهر خبر داد و توسعه و جوان‌سازي اين ناوگان را براي ترغيب شهروندان به استفاده بيشتر از آن مهم و موثر خواند.
کد خبر: ۵۶۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 12 February 2018

به گزارش تابناک یزد، «عبدالرسول یزدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا – منطقه يزد، در مورد وضعيت ناوگان حمل و نقل شهري و برون شهري مهريز گفت: در حال حاضر تعداد پنج دستگاه مینی‌بوس درون شهری براي جابجایی همشهریان مهریزی خدمات ارائه مي‌كنند، البته اين در حالي است كه تعداد 26 دستگاه تاکسی گردشی نيز در داخل شهر فعاليت مي‌كنند.

وي افزود: مهريز داراي 21 تاکسی تلفنی با بیش از 200 دستگاه خودروی فعال و همچنين دو مرکز تاکسی بی‌سیم با افزون بر 50 دستگاه خودرو هست كه به مردم خدمات مي‌دهند.

وي با اشاره به اين كه تعداد چهار موسسه فعال مینی‌بوسرانی با بیش از 75 دستگاه مینی‌بوس در بخش سرویس مدارس و کارخانجات شهرک‌های صنعتی مهریز فعاليت مي‌كنند، خاطرنشان كرد: البته تعداد 11 دستگاه اتوبوس و 36 دستگاه سواري كرايه نيز در محور مهریز – یزد براي جابجایی شهروندان مهریزی به مرکز استان و بالعکس، تردد دارند.

يزدي در اين رابطه به فعاليت بيش از 40 دستگاه خودروي عمومي در قالب سه موسسه وانت تلفني در مهريز نيز اشاره كرد.

مدير عامل سازمان حمل و نقل مهريز در همين رابطه از فرسودگي بالاي ناوگان حمل و نقل عمومي اين شهر خبر داد و گفت: به عنوان نمونه چند سال از عمر فرسوده اتوبوس‌هاي اين ناوگان مي‌گذرد ولی با توجه به گران بودن اتوبوس و نبود یارانه، در حال حاضر امكان نوسازي اين ناوگان وجود ندارد و با بهسازي آن در تلاش براي ارائه خدمات بهتر هستيم.

وي اظهار مي‌كند: البته رايزني‌هايي براي افزايش چند دستگاه مینی‌بوس جهت ارائه خدمت مطلوب‌تر در دورن شهر مهريز انجام شده تا از طريق نوسازي و افزايش تعداد ناوگان اقدامات مناسبي انجام شود.

یزدی در مورد تاکسی‌های مهريز نيز يادآور شد: تنها دو دستگاه تاکسی فرسوده در مهريز تاكنون نوسازی شده ولي با اين وجود صاحبان چند دستگاه تاكسي فرسوده پيكان نيز درصدد نوسازي هستند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مهریز از پايان عمليات نوسازي ایستگاه‌های حمل و نقل عمومي شهر تا پايان سال خبر داد و تاكيد كرد: توسعه و جوان‌سازي ناوگان حمل و نقل عمومی مي‌تواند در ترغيب شهروندان براي استفاده بيشتر از اين ناوگان موثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار