نماینده مردم یزد و اشکذر مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: حال که صندلی ها در حال خالی شدن است، بهتر است از تعداد صندلی های دانشگاه های تهران کم شود تا دانشجویان در شهرستانها بمانند.
کد خبر: ۵۶۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 12 February 2018

به گزارش تابناک یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در نشست دانشگاهیان، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان یزد که با حضور نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: ما بیشترین دانشجویان را از یزد می فرستیم به سایر نقاط کشور اکنون که صندلی ها در حال خالی شدن است، در این زمینه بازنگری هایی صورت گیرد.

وی با اشاره به قابلیت هایی که در شهرستانها وجود دارد، گفت: اگر قرار است از ظرفیت دانشگاه ها کم شود، از دانشگاه های تهران کم شود.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، موسوی بیوکی با بیان اینکه شهر هوشمند محصول دانشگاه یزد است، تاکید کرد: دولت کمک کند که این محصول با موفقیت بیشتری به پیش برود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مورد اتاق های فکر راه اندازی شده در دانشگاه یزد نیز بیان کرد: اتاق فکر آب نیز در دانشگاه یزد راه اندازی شده و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام داده که امیدواریم بتوانیم با توجه ویژه به آن، راهکاری موثر برای مسئله آب استان یزد پیدا کنیم.

موسوی بیوکی با بیان اینکه یزد کانون علم و فرهنگ است، خاطرنشان کرد: به طور قطع استان یزد در بسیاری از شاخص ها می تواند برای کشور الگو باشد و دانشگاه های ما این توان و ظرفیت را دارند که به کمک دولتی ها بیایند و تنها باید نگاهی که به آنها وجود دارد، واقعی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار