مسئول بسیج دانش‌آموزی استان یزد:
مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد از برگزاری کنگره شهید شاخص دانش آموزی، شهید «محمدحسین ذوالفقاری» با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری کنگره ملی شهید شاخص دانش‌آموزی، شهید ذوالفقاری در یزد خبر داد و اظهار داشت: در این کنگره ملی مسئولان وزارت آموزش و پرورش و سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شهید ذوالفقاری، کوچکترین شهید دوران دفاع مقدس بوده است، بیان کرد: این کنگره با هدف تکریم خانواده شهید شاخص و معرفی شهید به ویژه برای نسل جدید برگزار می شود.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، اسلامی ادامه داد: ۲۴ استان کشور تولیدات نرم افزاری، دلنوشته، عکس و کلیپ برای شرکت در این کنگره ارسال کرده اند که از آنها در این مراسم استفاده خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد با اشاره به برگزاری این کنگره در روز چهارشنبه هفته جاری، ۲۵ بهمن‌ماه در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، عنوان کرد: چهار کمیته کار هماهنگی و برگزاری مراسم را بر عهده گرفته اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از خانواده شهید ذوالفقاری نیز برای شرکت در این کنگره ملی دعوت شده ضمن اینکه در این کنگره قرار است از کتابی مرتبط با زندگی این شهید والامقام، رونمایی شود.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از اهدافی است که توسط سازمان بسیج دانش آموزی دنبال می شود و در این راستا اقدامات دیگری از جمله برگزاری اردوهای راهیان نور، طرح شکوه هجرت و ... نیز به مرحله اجرا درآمده است.

وی همچنین بیان کرد: زندگینامه شهید ذوالفقاری، شهید ۱۲ ساله دوران دفاع مقدس، در ۱۰ استان کشور به عنوان یکی از فصل‌های کتاب آمادگی دفاعی پایه دهم به صورت پایلوت تدریس می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار