رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به ورود موج ناپایدار جوی به استان،‌گفت:‌ برای هوای استان یزد از امروز کاهش دما و آغاز بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، «سیدعباس میرحسینی» با اشاره به تغییرات جوی پیش روی استان در روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی،‌از ظهر امروز سه شنبه 24 بهمن ماه تا اواخر چهارشنبه 25 بهمن ماه هوای استان یزد تحت تأثیر موج ناپایدار جوی و کم فشارهای سطحی قرار می‌گیرد.

وی افزود:‌ افزایش ابر، ‌بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان به ویژه در ارتفاعات و وزش باد شدید از جمله پیامدهای کاهش دما در روزهای آینده استان یزد است.

بنابه گزارش ایسنا-منطقه یزد، رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد گفت:‌ برای روزهای آینده استان یزد در بیشتر نقاط استان و بتدریج از جنوب و غرب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و طوفان پیش بینی می‌شود.

میرحسینی کاهش دمای این هفته شهر و استان یزد را موقتی دانست و تصریح کرد: این تغییر دما تا روز جمعه 26 بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان خطاب به مسئولان دستگاه‌های زیربط تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان به ویژه پلیس راه و شهرداری‌ها باید تدابیر لازم برای مدیریت شرایط ناپایدار جوی را در سطح استان اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار