مدیرعامل ایران خودرو:
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در همایش صنعت خودرو اظهارات جالبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۵۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، هاشم یکه‌زارع در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران با اعلام اینکه "مانع خصوصی‌سازی در صنعت خودرو نشوید"، گفت: والله قسم، خصوصی‌سازی صنعت خودرو را نجات می‌دهد، مانع ایجاد نکنید. همین امروز سه سرمایه گذار پیدا شوند، سه صندلی ایران خودرو را بگیرند، سه سرمایه گذار هم برای سایپا پیدا شوند، همین امروز عصر آقای جهرودی و من را عوض بکنند، این به‌نفع مملکته".

یکه زارع خطاب به نمایندگان حاضر در این همایش با طرح ٤ سوال افزود: اقای اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس در مورد خصوصی سازی صنعت خودرو صحبت کردند که حرف های درستی است و خصوصی سازی صنعت خودرو را نجات می دهد  پس مانع ایجاد نکنید. 

بنابه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وی با تأکید بر اینکه چرا وقتی ظرفیت یک میلیون و 800 هزار دستگاه در بخش مونتاژ و رنگ داریم، اصرار به ایجاد ظرفیت جدید دارید؟ چرا خودروسازان را تحت فشار می گذارید؟ گفت: در مورد بحث استانداردها قرار است استانداردهای ٨٥ گانه پیاده سازی شود اما بنز و هیوندا اعلام می کنند که استانداردهای ایران را نمی توانند رعایت کنند، آیا آنها بعنوان دو برند برتر خودرویی اشتباه می کنند و ما در ایران درست فکر می کنیم؟  این نشان می دهد اشکال از ماست ، اشکال ما این است که همه کارها را می خواهیم جهشی انجام دهیم .

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه آیا ایران خودرو و سایپا با ایجاد قطب سوم مخالف هستند؟  افزود: من از طرف خودم و اقای جهرودی اعلام می کنم که ما هیچ کدام مخالفتی نداریم که اگر بتوانیم کمک می کنیم . 
وی ادامه داد: ما دو خودروساز سالها طول کشیده است که به مرحله امروز رسیده ایم و  ایجاد قطب سوم به نفع ماست اما یک شبه نمی توان قطب سوم ایجاد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
با برداشتن شماها مشکل خودروسازی مملکت حل نمیشه
باید در کارخانه های خودروسازی رو گل درست و حسابی گرفت
و تا میشه لجه زد تا دیگه کسی رغبت باز کردن مجدد اونهارو نداشته باشه
با این تولید خودرو بی کیفیت افتضاح
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
هم کیفیت خودرو پائین هه و هم خدمات پس از فروش افتضاحه
هیچ کس هم نیست به داد مردم برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
آقایون رو به جرم قتل و عام مردم با خودروهای بی کیفیت محاکمه و اقدام کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار