رئیس شورای شهرستان بافق:
رئیس شورای شهرستان بافق گفت:نگاه اقتصادی و توجه متولیان به معیشت معلولان، اشتغال و تامین درآمد آنها باید جز اولویت های دستگاههای ذیربط باشد.
کد خبر: ۵۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمد رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازدید 21 بهمن خود با چند خانواده معلول که شهید تقدیم انقلاب کرده اند اشاره و اظهار داشت: این بازدید با هدف تکریم مقام شهدا و خانواده‌هایشان و همچنین بررسی مشکلات آن‌ها انجام شد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق گفت: خدمت به خانواده‌های شهدای جامعه هدف بهزیستی در اولویت کارهاست و ارزشی بالاتر از این امر مهم وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه محور برنامه این دیدار، بررسی مشکلات اشتغال و درمانی خانواده معلولان بودبیان کرد: پیگیری مداوم داریم تا با همکاری بهزیستی،مشکلات این خانواده‌های برطرف و سه درصد اشتغال معلولان نیز محقق شود.
رنجبر با اشاره به اینکه بزرگترین موضوع حال حاضر توجه به فعالیت‎ها و برنامه‎های معیشتی و اقتصادی است تا آسیب‎های اجتماعی کاهش یابد افزود: معلولان باید به دنبال انگیزه برای امور مختلفی مانند کار و تلاش، تحصیل وحضور و فعالیت در جامعه باشند.
این مسوول بر مناسب سازی فضا برای معلولان و فراهم کردن زمینه رفت و آمد آسان آنها در معابر تاکید کرد.
822 معلول نیازمند زیر پوشش بهزیستی بافق قرار دارند که بیشترین معلولیت های حاد مربوط به ذهنی و جسمی و حرکتی است.
شهربافق دارای یک شورای پنج نفره است که به صورت ادواری یکنفر از میان آنها به عنوان رئیس شورای شهرستان با رای اکثریت اعضا انتخاب می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار