امام جمعه یزد به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: همه دشمنان و یاوه‌گویان غربی و مستکبران جهان به وسیله این راهپیمایی انگشت به دهان شدند.
کد خبر: ۵۶۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 16 February 2018

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: دست همه مردم درد نکند که سنگ تمام گذاشتند و یک عظمت بسیار بزرگ در این روز خلق کردند.

امام‌جمعه یزد ادامه داد: این عظمتی که مردم خلق کردند چند پیام داشت که یک پیام آن به خارجی‌ها بود که اول اقتدار ملی و اسلامی ما را به همه جهانیان ثابت کرد.

ناصری‌یزدی با اشاره به اینکه همه دشمنان و یاوه‌گویان غربی و مستکبران جهان به وسیله این راهپیمایی انگشت به دهان شدند گفت: هر کسی رجز می‌خواند که مردم ایران سست شدند و نمی‌آیند و موارد مختلف دیگر در تمام اهداف خود ناکام شدند.

وی افزود: دشمن فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری برای خرابکاری در 22 بهمن در سر می‌پروراندند که مردم ایران با حضور پرشور و حماسی خودشان در این روز این فتنه‌ها را به صورت کامل نقش برآب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران چنان به مردم ایران عزت و جرات داده که امروز در برابر قدرتمندترین کشورهای جهان ایستادگی می‌کنند و بدون هیچ ترسی شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

امام جمعه یزد پیام دوم این حضور حماسی مردم را به مسئولان داخلی دانست و گفت: ما باید این مردم را بشناسیم و بدانیم که آنها ایمان دارند، اعتقاد دارند، بصیر، عاقل، خداجو، خداترس هستند و با وجود همه مشکلات و تهدیدها، دین‌شان را از دست نمی‌دهند.

ناصری یزدی بیان کرد: پیام مردم به مسئولان این است که ما مشکلات داریم ولی مشکلاتمان ربطی به دین و انقلاب و رهبری ندارد، دشمن بدترین تحریم‌ها علیه ما را به مرحله اجرا رسانده ولی مردم همچنان پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده‌اند. مسئولان هم باید قدرشناس این حرکات و پشتیبانی مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنها قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: ما باید در ارتباط با مسائل معیشتی، بیکاری‌ها، گرانی‌ها و موارد مختلف دیگری که در جامعه ما وجود دارد که بعضی از آن‌ها مربوط به بی‌تدبیری و کم کاری ماست و برخی هم مربوط به فتنه‌های دشمنان است اقدام لازم انجام دهیم و این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه یزد به کنگره شهدای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این کنگره نماد وحدت بود و پیام مقام معظم رهبری به این همایش هم پیامی بسیار پرمفهوم و عالی بود.

ناصری یزدی به سقوط هواپیمای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام دوباره هیمنه اسرائیل را شکست و این خدشه‌ناپذیری حرکت‌های اسرائیل را بار دیگر از آن‌ها گرفت، این یک عنایت خداوندی به مسلمانان بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار