دومین دوره مسابقات کانوپولو بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 18 سال روز جمعه با قهرمانی تیم مازندران در مجموعه ورزشی استخر غدیر شهر تفت در استان یزد پایان یافت.
کد خبر: ۵۶۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 17 February 2018

به گزارش تابناک یزد، این مسابقات که با حضور 50 نفر ورزشکار در قالب پنج تیم شامل استان های یزد ، لرستان ، مازندران ، خراسان رضوی و مرکزی از روز گذشته ( پنجشنبه ) 26 مهرماه 1396 به صورت دوره ای و مجتمع زیر نظر فدراسیون قایقرانی و توسط هیات استان یزد آغاز شده بود به پایان رسید و تیم های مازندران ، مرکزی و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مسابقه پایانی تیم مازندران با نتیجه هشت بر سه بر تیم مرکزی غلبه کرد و همچنین یزد 12 بر صفر از سد تیم خراسان رضوی گذشت .
اولین دوره این مسابقات سال گذشته در تهران برگزار شده است .
تیم ملی کانوپولو بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی که در مهرماه سال آینده (1397 ) برگزار می شود، آماده می کند.
کانوپولو یک ورزش توپی است که بر روی آب و بین 2 تیم با 5 بازیکن برگزار می شود که هر بازیکن بر روی یک قایق کانو انجام وظیفه می کند. 
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی است و هم اکنون حدود 100 نفر در رشته کانوپولو در یزد فعالیت می کنند.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار