مدير كل امور اقتصادي و دارايي استان يزد و دبير ستاد درآمد از كاهش شش درصدي درآمدهاي استان در 10 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 18 February 2018

«علي نمازي» در نشست ستاد درآمد و تجهيز منابع استان به ارائه آمار عملكرد درآمد استان به تفكيك درآمدهاي عمومي، مالياتي، مالكيت دولت، خدمات و فروش كالا، جرائم و خسارات و درآمدهاي متفرقه پرداخت و اعلام كرد درآمد استان در 10 ماهه امسال بالغ بر 1076 ميليارد تومان بوده كه نسبت به ميزان مصوب شش درصد كاهش يافته است . 

وي ميزان درآمد ماليات‌هاي مستقيم استان شامل حقوق بخش عمومي، حقوق بخش خصوصي، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلي، سهام و املاك، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را 624 ميليارد تومان اعلام كرد كه نسبت به ميزان مصوب دو  درصد رشد داشته است . 

نمازي يزان ماليات‌هاي غيرمستقيم اعم از ماليات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از كشور، شماره گذاري و نقل و انتقال اتومبيل را 417 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: اين ميزان در قياس با ميزان مصوب 10 درصد كاهش يافته است . 

دبير ستاد درآمد، ميزان عوارض خروج از كشور و جرائم رانندگي داخل و خارج از شهر را در اين مدت به ترتيب 1.4 و 11.4 ميليارد تومان اعلام كرد . 

وي درآمد حاصل از خدمات و فروش كالا‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي را هم بالغ بر 21 ميليارد تومان اعلام كرد كه نسبت به ميزان مصوب، شش درصد رشد يافته است . 

نمازي همچنين در اين جلسه اعلام كرد كه درآمد وصولي استان در اين مدت، مشتمل بر 96 درصد درآمدهاي مالياتي، و سهم جرائم، خسارات، خدمات و فروش كالا چهار درصد بوده است . 

در بخش ديگري از اين جلسه، گزارشي از عملكرد كارگروه مبارزه با فرار مالياتي و همچنين گزارش تحليلي از عملكرد مالياتي صنعت كاشي و سراميك استان ارائه شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار