نخستین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز به روستای احمدآباد چهل گزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان عزيمت كرد.
کد خبر: ۵۶۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 18 February 2018

«سیدمهدی حسینی» ريیس کانون بسیج جامعه پزشکی مهریز گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان با همکاری پزشکان، کارشناسان و سایر اعضای این سازمان مردم نهاد، کاروان سلامت در شهرستان مهریز با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان راه‌اندازی و به روستای احمدآباد چهل گزی عزيمت كرد.

وي افزود: ویزیت رایگان پزشکان عمومی، ارائه داروی رایگان، کنترل قند خون، فشار خون و آموزش‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه در مدارس مناطق محروم از جمله خدمات این کاروان است . 

«محسن زارعیان» رييس هلال احمر مهریز اظهار كرد: این کاروان متشکل از حدود 20 نفر پزشک و پرستار، ماما و تکنسین دارویی است و آموزش به اهالی روستا یکی از فعالیت‌های مهم این کاروان است که با موضوع دیابت، تغذیه و روانشناسی انجام می‌شود . 

وي افزود: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است . 

گفتني است، با حضور کاروان سلامت در روستای احمدآباد چهل گزی 50 نفر بیمار رایگان ویزیت و دارو دریافت کردند و ضمن آموزش دانش‌آموزان مدرسه کردآباد، بسته‌هاي آموزشی در ميان دانش‌آموزان توزيع شد . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار