معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس:
معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس از جدیت برای اجرای طرح توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک یزد، حسین صابری ظهر امروز در هفتمین رویداد ملی استارتاپ دمو شهر هوشمند که به همت تعاونی پیشگامان در یزد برگزار شد، اظهار داشت: هزار محصول دانش‌بنیان در حوزه محصولات فناورانه وجود دارد و طرح توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: فروشگاه‌های بزرگ مجازی نیز فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند که امیدواریم به سرعت رشد و توسعه پیدا کنند.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، صابری با اشاره به ضرورت ایجاد پشتوانه‌های قانونی برای توسعه این فعالیت‌ها عنوان کرد: در حوزه فروش اختراعات بازار مجازی دارایی فکری راه اندازی شده و تاکنون بیش از ۳۰۰ طرح از طریق آن به فرابورس پیشنهاد شده است.

معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ اختراع نیز روی تابلوی فرا بورس قرار دارد و ۳۰ اختراع نیز به ارزش ۲۵ میلیارد تومان بین سرمایه‌گذاران و مخترعات مبادله شده است.

وی همچنین از ایجاد دروازه برای جذب سرمایه برای استارتاپ ها خبر داد و گفت: اکنون هدف ما بیشتر ترویج و نهادینه سازی استارتاپ ها است که در این راستا امروز هفتمین استارتاپ در یزد راه اندازی شده است./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار