امام جمعه موقت میبد:
امام جمعه موقت میبد گفت: عده‌ای به مسائل حاشیه‌ای و دشمن‌ شادکن مثل رفراندوم می‌پردازند که بهتر است به جای این مباحث برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
کد خبر: ۵۶۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه میبد با قدردانی از مردم شهرستان میبد که همگام با دیگر مردم اقصی نقاط استان یزد و کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، اظهار داشت: مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند اما لحظه از وفاداری خود به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب و خون شهدا کوتاه نیامده اند.

وی بیان کرد: مردم به رغم اینکه بیکاری، گرانی، رکود، فقر و بسیاری دیگر از مشکلات معیشتی و آسیب های اجتماعی را از سر می گذرانند، آنجا که صحبت از نظام و رهبری و انقلاب و اسلام است، پای عهد خود ایستاده اند.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، اعرافی تصریح کرد: مردم به این درک رسیده اند که باید پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به کشور آنها آسیب نرسد بنابراین از مسیر امامت و ولایت فاصله نمی گیرند و همه ما باید قدردان چنین مردم فهیمی باشیم.

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: عده‌ای به جای قدردانی از مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها، برخی سخنان دشمن شادکن را مطرح می‌کنند و بیشتر علاقمند به حاشیه پردازی هستند و مباحثی چون رفراندوم را عنوان می کنند که اینها جای تامل دارد.

اعرافی تصریح کرد: اینها بهتر است به جای اینکه به حاشیه ها بپردازند، به مطالبات به‌حق مردم رسیدگی کنند و برای رفع مشکل بیکاری، ازدواج، تورم و گرانی چاره‌ای بیاندیشند.

وی بیان کرد: اینها از قطار ولایت پیاده شده‌اند اما بدانند که این مردم روشن و آگاه هستند و هرگز در مسیر انحرافی آنها قرار نخواهند گرفت.

اعرافی خاطرنشان کرد: این افراد چشم‌های خود را باز کنند و ببینند که راهپیمایی بی‌نظیر و تماشایی ۲۲ بهمن، بزرگترین رفراندومی بود که ملت ایران می توانستند برگزار کنند.

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: ملت ایران در این راهپیمایی با بصیرت کامل حضور یافتند و نشان دادند که با نظام و اسلام و رهبری مشکلی ندارند و مشکلات آنها ناشی از بی‌تدبیری مسئولانی است که قادر به رفع مشکلات اقتصادی مردم نیستند.

وی اظهار داشت: اگر مسئولان به طور جهادی کار کنند و برای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی فارغ از گزارش عملکردها و ... همت گمارند، بخش قابل توجهی از مشکلات مردم برطرف خواهد شد./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار