در یزد برگزار شد:
سومین همایش آشنایی با اسناد خزانه اسلامی با حضور مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، ذیحسابان و کارشناسان ارشد مالی دستگاه‌های اجرایی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 18 February 2018

به گزارش تابناک یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان در خصوص چگونگی عملیاتی شدن اسناد خزانه اسلامی به منظور تسهیل در اجرای طرح های پیمانکاری و عمرانی دولت، تبیین جایگاه اسناد خزانه اسلامی در مراودات مالی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.

رفع چالش های اجرایی بخش خصوصی در زمینه بهره مندی از اسناد خزانه اسلامی (اسناد خزانه اسلامی، صکوک اجاره و اسناد تهاتر) از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

بنابه گزارش خبرگزاری مهر، رفع ابهامات در خصوص استفاده از اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی، طرح مسائل تخصصی مالی، رویکرد مناسب در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی، ارائه صورت‌های مالی شفاف و ثبت دقیق مطالبات و بدهی‌های دولت و بیان چالش های حوزه مالی دستگاه‌های اجرایی از جمله مباحث طرح شده در این همایش یکروزه بود.

استان یزد در سال ۹۵ موفق شد ۱۰۰ درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی را جذب کند.

همایش آموزشی حسابداری تعهدی و صورت های مالی و بدهی‌ها و مطالبات دولت نیز ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه با حضور مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، ذیحسابان و کارشناسان ارشد مالی دستگاههای اجرایی استان یزد و به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار شد./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار