چند روز بارش باران باعث آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر شهرستان زلزله‌زده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه شده و مشکلاتی را برای مردم زلزله‌زده این شهرستان به وجود آورده است.
کد خبر: ۵۶۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 18 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ حالا مردم با تشت، پارچه و پتو در حالی خالی کردن آب جمع شده چادرها هستند. چادرها و کانکس ها روی آب قرار گرفته اند و هیچ مسئول و سلبریتی در کنار مردم نیست.

بسیاری از زلزله زدگان سرپل ذهابی که هم اکنون در چادر به سر می برند، با وقوع این بارش ها دچار مخاطره شده و شرایط برای آنها بسیار بحرانی شده است. شدت و حجم بارش ها به حدی است که آب حتی به کانکس های زلزله زدگان نیز نفوذ کرده و با مشکلات زیادی روبرو هستند. آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب، باعث شده که حتی زلزله زدگانی که چادرهای خود را در سطوح بالاتر نصب کرده اند نیز در امان نباشند.

بیماری از انواع و اقسامش موجود است. سرماخوردگی که ساده ترین آن است تا انواع خطرناک تری که جان نوزاد و بزرگسال را می گیرد. شیوع بیماری تسهیل شده است. می گویند چند روز پیش یک نوزاد اینجا بر اثر سرما فوت کرده است و مردم ترسیده اند تا کی قرار است وضعیت به همین منوال باشد. بیش از سه ماه گذشته است و مردم هنوز گرفتار هستند. در ادامه تصاویر خبرگزاری مهر را از وضعیت زلزله زدگان مشاهده می کنید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار