سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست هم‌اندیشی با شهرداران استان، گفت: تلاش در جهت جذب سرمایه‌گذاران برای احداث و بهره‌برداری از طرح‌ها، واگذاری و برون‌سپاری امور، از اولویت‌های مهم حوزه مدیریت شهری است .
کد خبر: ۵۶۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 19 February 2018

« محسن صادقیان» در اولین نشست هم‌اندیشی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با شهرداران استان با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار ش، اظهار کرد‌: مردم توقع زیادی از مسئولین ندارند، گاهی حضور و گوش شنوا بسیاری از مسائل را حل می‌کند .

وی بابیان این‌که داشتن برنامه و مدیریت مطلوب شهری دو موضوع مهم در شهرداری‌ها است، افزود: ضرورت دارد به این نکته توجه داشته باشیم که شهرداری‌ها با پول و سرمایه مردم وظایف خود را انجام می‌دهند .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بابیان این‌که لازم است به دنبال راهکارهای نوین برای افزایش درآمد پایدار برای شهرداری‌ها باشیم، گفت: با افزایش بهره‌وری و استفاده از علوم و فنّاوری‌های نوین به دنبال کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمت خوب و شایسته به عموم مردم باشیم .

صادقیان تصریح کرد: تلاش در جهت جذب سرمایه‌گذاران برای احداث و بهره‌برداری از طرح‌ها، واگذاری و برون‌سپاری امور از اولویت‌های مهم حوزه مدیریت شهری است .

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فصل بهار و فرارسیدن نوروز شهرداران در جهت زیباسازی میادین و خیابان‌ها، آماده‌سازی پارک‌های ورودی شهرها برای اسکان مسافرین با تعامل و همکاری با ادارات شهرستان‌ها اقدام کنند .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تأکید بر برگزاری جلسه با اداره کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری در جهت رفع موانع موجود بر سر راه شهرداری‌ها؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مدتی که فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم‌شده است به‌گونه‌ای عمل نماییم که قبل از اینکه فرصت از ما گرفته شود رضایت خدا و مردم را داشته باشیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار