معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: افراد خیر در همگامی بیشتر با دولت برای ساخت، تکمیل و تجهیز مکان های مناسب ورزشی مورد نیاز مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۶۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 19 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمد علی طالبی یکشنبه شب در آیین تجلیل از خیران ورزشی یار استان با قدردانی از فعالیت آنها در سال های قبل در ساخت ، تکمیل و تجهیز مکان های ورزشی، تاکید کرد: خیران ورزش یار و ورزش ساز کارهای بسیار خوبی انجام داده اند باید همچنان در این عرصه مهم مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: از برنامه های مهم مورد تاکید و حمایت دولت، زمینه سازی، حمایت و همراهی مناسب از خیران، مشارکت در اجرای طرح های مختلف خصوصا در حوزه ورزش است .
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: طبق سیاست های وزارت ورزش و جوانان ، تکمیل و تجهیز طرح های مختلف ورزشی برای مشارکت خیران و استفاده همگانی به خیران علاقه مند واگذار می شود.
مسعود شریعتی یادآور شد: با توجه به تعداد طرح های ورزشی نیمه تمام ، دولت به تنهایی قادر به تکمیل این طرح ها نیست ، بنابراین خیران با ورود به موضوع نسبت به ساخت ، تکمیل و تجهیز طرح های ورزشی نیمه تمام استان فعالیت کنند.
وی از همکاری خیران در ساخت فضاهای ورزشی و همراهی تیم ها و باشگاه های ورزشی قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت تقویت و گسترش رشته های ورزشی بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.
در آیین یادشده با اهدای لوح سپاس از همکاری خیران ورزش ساز و ورزش یار استان قدردانی شد.
در استان یزد افزون بر 110 خیر در ساخت و ساز فضاهای ورزشی و حمایت از تیم های مختلف ورزشی فعالیت دارند.
یزد 47 هیات ورزشی استانی ، 250 هیات شهرستانی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار