رییس عقیدتی نیروی انتظامی استان یزد با بیان این‌که پلیس برای مردم و با مردم است گفت: روحانیون می‌توانند بهترین رابط بین مردم و پلیس باشند .
کد خبر: ۵۶۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 19 February 2018

حجت الاسلام«سیدمحمد موسوی» در نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه یزد و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد اظهار کرد: تعامل حوزه علمیه با پلیس راهنمایی و رانندگی و مساعدت حوزه در تبیین جایگاه پلیس کار بسیار شایسته‌ای است .

وی با اشاره به این‌که تمام قوانین وضع شده به نفع مردم است، افزود: پلیس برای مردم و با مردم است و تمام قوانینی که وضع می‌شود برای خود مردم است .

رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان یزد گفت: پلیس خدمتگزار مردم است و برای اینکه مردم برای اجرای قوانین همراه باشد چه نعمتی باارزش‌تر و بهتر از روحانیون که همیشه همراه و پشتیبان مردم هستند .

وی ادامه داد: روحانیون با توجه به جایگاه خوبی که در کشور دارند می‌توانند واسطه و امین بین مردم و نیروی انتظامی باشند .

این مقام مسئول تصریح کرد: با اشاره به پتانسیل بسیار خوب در مدارس امین استان یزد گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات برای مبلغین استان می‌تواند نقش بسیار خوبی برای آگاهی هر چه بیشتر و بهتر قوانین در بین مردم داشته باشد .

وی با بیان این‌که مجبور به اجرای طرح ترافیک در استان یزد هستیم تأکید کرد: اجرای این‌گونه قوانین با وجود برخی مسائل برای کاهش مشکلات شهری امر ضروری است و باید به خوبی آن را در سطح شهر و استان اجرا کنیم .

حجت الاسلام موسوی در پایان تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم از این ظرفیت و پتانسیل بتوان به خوبی استفاده کرد و جامعه را در آگاهی و اجرای هر بیشتر و بهتر قوانین در کشور اقدام کنیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار