«رضا شبانی» کماندار یزدی که به همراه تیم ملی ریکرو جوانان ایران در رقابت‌های جهانی در آمریکا حضور یافته بود، مدال طلای تیمی این مسابقات را بدست آورد .
کد خبر: ۵۶۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 19 February 2018

در آخرین روز از رقابت‌های تیر و کمان قهرمانی جهان که در یانکتون آمریکا برگزار شد، تیم ریکرو جوانان متشکل از «رضا شبانی»، «ابوالفضل حسینی» و «کیان مرادی» در فینال برابر تیم اوکراین به میدان رفت و پس از تساوی چهار مقابل چهار در تیر طلایی مقابل این تیم به پیروزی رسید تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسد . 

تیم ریکرو جوانان در مرحله نیمه نهایی پنج بر چهار تیم روسیه را شکست داده بود . 

به این ترتیب پرونده تیم تیر و کمان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا توسط تیم ریکرو جوانان در یانکتون آمریکا بسته شد. 

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در همين رابطه با صدور پیامی کسب غرورآفرین مدال طلای تیمی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان توسط کماندار یزدی را تبریک گفت.

وي در اين پيام آوده است؛ «به لطف و عنایت حق تعالی امروز بار دیگر شاهد درخشش  جوانان توانمند، قهرمانان غیور و ورزشکاران مومن ایران اسلامی در رقابتی مهم و معتبر در عرصه‌ای بزرگ چون مسابقات قهرمانی جهان در رشته تیراندازی با کمان هستیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دلنشین برای ملت و کشور شد . 

این کماندار یزدی با کسب مدال طلای تیمی جهان و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش ثبت و جامعه بزرگ ورزش و عموم مردم را شاد کرد که این موفقیت ارزنده مایه افتخار و مباهات ورزش ایران و استان شد . 

بی تردید کسب عنوان قهرمانی رضا شبانی کماندار یزدی در صحنه جهانی نشان دهنده تلاش و خود باوری این ورزشکار است . »

شريعتي در بخش ديگري از اين پيام با تبريك اين افتخارآفرینی به قهرمان ارزنده استان، مسئولین فدراسیون و خانواده بزرگ ورزش کشور  و بویژه استان یزد، از درگاه پروردگار یکتا اقتدار و سربلندی روزافزون ورزش کشور را در میادین مختلف جهانی، بین‌المللی و آسیایی آرزو و ابراز اميدواري كرده که با عزم و همت بلند ورزشکاران کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز همچنان در بالاترین رتبه‌های ورزش جهان به اهتزار درآید . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار