کد خبر: ۵۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 20 February 2018

تابناک / عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه و خبرنگاران وظیفه دارند حقوق مردم و کارگران را احیا کنند گفت: برخی مواقع مسئولان در رأس کم‌کاری می‌کنند و این خبرنگاران هستند که می‌توانند حقوق مردم را احقاق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله احمد پروایی امشب در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در حسینیه شهدای گمنام رشت اظهار کرد: یکی از درس‌هایی که از حضرت زهرا می‌آموزیم درس‌هایی برای زندگی مشترک است.

وی با اشاره به اینکه علما باید مباحث دینی زندگی مشترک را به زوجین بیاموزند گفت: علاوه بر این مادران نیز باید به فرزندان خود بیاموزند تا رفتارشان در زندگی مشترک طوری باشد که دیگران را به گناه آلوده نکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حضرت زهرا (س) هرگز امام علی (ع) را خشمگین نکرده است افزود: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند که فاطمه زهرا (س) هیچ‌گاه از همسرش نافرمانی نکرد.

پروایی با بیان اینکه نداشتن تفاهم و نافرمانی کردن همسران و خودآرایی در جامعه عامل بسیاری از جدایی‌های زوجین است گفت: فقر ممکن است عامل طلاق باشد اما تنها دلیل نیست.

وی همسردوستی را از نشانه‌های ایمان دانست و اظهار کرد: فرزند دوستی، سخت‌کوشی در امور خانواده با اینکه وظیفه زن نبود از کارهایی بود که حضرت زهرا (س) با انجام آن سعی در گرم نگه‌داشتن کانون خانواده می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری فضای مجازی و محیط آلوده جامعه برگرفته از فرهنگ غرب را عامل انحراف جوانان دانست و افزود: مسئولین باید نسبت به این موارد حساس باشند و نسبت به فضای مجازی آگاه باشند.

پروایی با تأکید بر اینکه مسئولین باید حقوق مردم و کارگران را رعایت کنند گفت: حضرت زهرا (س) نسبت به خدمتکار خود در منزل نیز حساس بود، هرچه خودش می‌خورد جلو خدمتکار نیز می‌گذاشت اما امروز مسئولین ما حقوق کارگران را چندین ماه به تأخیر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه رسانه و خبرنگاران وظیفه دارند حقوق مردم و کارگران را احیا کنند تصریح کرد: برخی مواقع مسئولان در رأس کم‌کاری می‌کنند و این خبرنگاران هستند که می‌توانند حقوق مردم را احقاق کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روح حق پذیر کودکان امروز بیان کرد: اگر بچه‌ها درستی را در پدر و مادر خود ببینند و دین برایشان ملموس شود به‌راحتی مسیر درست را می‌پیمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار