نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان فرهنگی، نقش مهمی در توسعه همه جانبه این حوزه انتخابیه دارند و باید دولت را در انجام بهتر وظایف خدمت به مردم یاری دهند.
کد خبر: ۵۷۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 25 February 2018

محمدرضا صباغیان، شنبه شب در جمع نخبگان فرهنگی مهریز به اهمیت راه انداری و فعالیت تشکل های مردمی در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: حضور تشکل ها با سلائق مختلف در چارچوب مقررات کشور امری ضروری و مورد حمایت است.
وی ادامه داد: بهره گیری از تجربه و دانش افراد دلسوز مختلف برای برنامه ریزی و توسعه حوزه انتخابیه مهریز مورد حمایت دولت و مسولان است و باید روز به روز شاهد تقویت و گسترش آنها باشیم.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سند توسعه مهریز در حال تدوین است که مشارکت و ارائه پیشنهادات نخبگان فرهنگی در تکمیل آن خیلی موثر و ضروری است.
صباغیان افزود: به برکت انقلاب اسلامی و حمایت و همراهی دولت و مسوولان زمینه برای جلب مشارکت نخبگان فراهم است و باید از فرصت موجود در سطح حوزه انتخابیه همه بتوانند استفاده کنند.
همچنین امام جمعه مهریز با قدردانی مشارکت نخبگان فرهنگی و دانشگاهی این شهرستان در برنامه های مختلف بر تداوم مشارکت آنها و کمک به دولت در بخش های مختلف مور نیاز تاکید کرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: دولت و مسوولان به تنهایی نمی توانند برای خدمت به مردم موفق باشند و قطعا باید نخبگان فرهنگی و انشگاهی شهرستان در برنامه های مختلف مشارکت کنند.
در این جلسه سید محمد رستگاری فرماندار مهریز با ارائه گزارشی به اقدام های انجام شده در زمینه فرهنگی و هنری در این شهرستان در سال های گذشته اشاره و از مشارکت و همراهی نخبگان حمایت کرد.
در این جلسه تعدادی از نخبگان فرهنگی و دانشگاهی مهریز بر ضرورت گسترش مراکز دانشگاهی ، ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری ، رسیدگی به مسائل عمرانی و بهره گیری از نظرات نخبگان شهرستان تاکید کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار