دبیر اجرایی جشنواره رویش با اشاره به اینکه اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش دوشنبه‌شب در محل دانشگاه یزد برگزار می‌شود، گفت: خانواده شهید مصطفی صدر زاده و الهام چرخنده ازجمله میهمانان ویژه این مراسم هستند.
کد خبر: ۵۷۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 25 February 2018

سید محمدصادق آتشی با اشاره به استقبال مطلوب صورت گرفته از نمایشگاه آثار ارسال‌شده توسط دانشجویان به جشنواره ادبی هنری رویش و اکران‌ها و اجراهای آثار نمایشی دانشجویان در محل دانشگاه یزد، تصریح کرد: اختتامیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش دوشنبه، 7 اسفندماه از ساعت 19 در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره رویش افزود: خانواده شهید مصطفی صدر زاده از شهدای دانشجوی مدافع حرم و شهید شاخص بسیج دانشجویی و الهام چرخنده هنرمند ارزشی و برجسته کشور، ازجمله مهمانان این مراسم خواهند بود.

وی بابیان اینکه برترین‌های بخش‌های متنوع جشنواره در این مراسم معرفی و تقدیر خواهند شد، اظهار داشت: جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان برجسته و فعالان عرصه فرهنگی و دانشجویی یزد نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

آتشی با یادآوری اینکه جشنواره ادبی هنری رویش به همت بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه‌های استان یزد در ذیل فعالیت‌های قرارگاه شهید علم الهدی استان یزد و برای سومین سال متوالی در سطح دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد، خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار اثر توسط دانشجویان دانشگاه‌های استان در بخش‌های هنرهای تجسمی، فیلم و تئاتر، هنرهای آوایی، هنرهای ادبی و طراحی و دوخت لباس ایرانی اسلامی به این جشنواره ارسال‌شده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه آثار دانشجویان از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار