کریستیانو رونالدو در دیدار شب گذشته و بامداد امروز رئال مادرید و پاری سن ژرمن که با برتری دو بر یک رئال همراه بود دو رکورد جدید شکست.
کد خبر: ۵۷۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 07 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ کریستیانو رونالدو در این دیدار یک گل به ثمر رساند.

به رکورد گلزنی در ۹دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا رکورد ۱۵ساله رود فن نیستلروی ستاره هلندی منچستریونایتد را تکرار کند.

کریستیانو رونالدو از ژوئن۲۰۱۷تا مارس۲۰۱۸ در ۹دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده. او در مقابل یوونتوس، آپوئل (رفت و برگشت)، دورتموند (رفت و برگشت)، تاتنهام (رفت و برگشت) و پاری سن ژرمن (رفت و برگشت) گلزنی کرده است.

رونالدو جمعاً 14 گل در این بازی ها وارد دروازه حریفان کرده است. این در حالی است که مجموع گل های نیستلروی در ۹دیدار متوالی‌اش ۱۲ گل است.

از سویی کریستیانو رونالدو به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که در هشت دیدار ابتدایی یک فصل از مسابقات موفق به گلزنی می شود.

به گزارش جام جم آنلاین، او پیش از این به اولین بازیکنی بدل شده بود که در تمامی دیدارهای مرحله گروهی و همچنین هفت دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده بود.

اما این رکوردها را فعلا کنار می گذاریم و به یکی از صحنه های عجیب و جالب دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن می پردازیم، دیداری که در آن کریس در حال لگدپرانی به سمت آلوز بازیکن پاری سن ژرمن است:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار