معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، گفت: برای کلیه ارقام ضروری شب عید بیش از میانگین مصرف استان یزد ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۵۷۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 08 March 2018

علی زینی‌وند با اشاره به روند برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار استان یزد، گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، جلسه‌ای تحت عنوان تنظیم بازار استان یزد با حضور همه اعضای این ستاد برگزار شد که در ابتدا مروری بر وضعیت بازار استان یزد و همچنین وضعیت اقلام ضروری شب عید صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس گزارش دستگاه‌های مربوطه، کلیه ارقام ضروری شب عید مردم مانند میوه شب عید، برنج، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز بیش از میانگین مصرف استان یزد ذخیره‌سازی شده است و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بابیان اینکه در این جلسه گزارش‌های مفصلی مبتنی بر قیمت ارقام ضروری شب عید ارائه داده شد، اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید تا بازرسی و درواقع نظارت بر قیمت‌ها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تعزیرات و سایر دستگاه‌های مربوطه استان یزد به‌طورجدی تشدید یابد و اکیپ‌ها کاملاً به‌صورت کشیک و شبانه‌روز نظارت دقیق در ایام نوروز داشته باشند.

زینی وند بابیان اینکه در کلیه ارقام ضروری شب عید قیمت مصوب وجود دارد، بیان داشت: عمده‌ترین مسئله و نگرانی که در حال حاضر برای مردم وجود دارد، در رابطه با گوشت مرغ و تخم‌مرغ است؛ لذا مردم باید توجه داشته باشند که در این راستا ذخیره‌سازی خوبی صورت گرفته است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قیمت مصوب گوشت مرغ شش هزار و 200 تومان است و همچنین مردم باید توجه داشته باشند که برای خرید تخم‌مرغ می‌توانند به مراکز عرضه تولید که در سطح شهر دارای تراکنش خوبی هستند، مراجعه کنند و مردم از هر نقطه‌ای از سطح شهر که مراجعه کنند، می‌توانند به این فروشگاه‌های بزرگ عرضه تخم‌مرغ دسترسی پیدا کنند و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار