اگر به یک خودروی 5 درب کامپکت محبوب فکر کنید احتمالاً اولین گزینه‌هایی که به ذهنتان می‌آیند فولکس‌ واگن گلف و شاید فورد فوکوس باشند؛ اما اگر یک گزینه دیگر از خودروسازی کاملاً متفاوت ساخته شود چه؟!
کد خبر: ۵۷۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک یزد، کانسپت تاتا 45X می‌تواند یک نامزد عالی برای انجام چنین وظیفه‌ای باشد مخصوصاً اینکه امید داریم نسخه تولیدی نهایی از عناصر طراحی این مدل مفهومی استفاده کند.

به لطف طراحی بدنه مدرن و فاصله مناسب از سطح زمین، به سادگی می‌توان تصور همخوانی عالی این هاچبک با جاده‌های نرم اروپایی را داشت.

از جمله عناصر طراحی قابل‌توجه این خودروی مفهومی می‌توان به چرخ‌های بزرگ، ستون A شناور، خط شانه برجسته و تکه طراحی بزرگی را اشاره کرد که کل بخش عقبی را پوشانده و به درب عقب نیز سرایت کرده است.

طول/عرض/ارتفاع 45X به ترتیب برابر با 4253/1850/1451 میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن به 2630 میلی‌متر می‌رسد. طول این خودرو کمتر از گلف بوده اما پهنای آن بیشتر است.

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، اما در بخش داخلی شاهد طراحی بسیار تر و تمیزی هستیم. در کابین فرمان خاص، صفحه‌نمایش بسیار پهن برای سیستم ناوبری و اطلاعات سرگرمی و… را می‌بینیم. احتمال تولید این کانسپت در آینده‌ای نزدیک بسیار کم است بنابراین انتظار داریم نسخه تولیدی آن بسیار امروزی‌تر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار