امام‌جمعه موقت میبد گفت: دستگاه قضایی برحسب وظیفه با هنجارشکنی‌های اخیر به‌طور قاطع برخورد کند.
کد خبر: ۵۷۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 10 March 2018

حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و همچنین گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: حضرت زهرا نماد ایثار و دفاع از ولایت است و تمام خوبی‌ها در این سیده جمع شده و پیام این بانو به تمام زنان عالم حفظ حجاب و الگو گیری از حیاء ایشان است.

وی افزود: امام خامنه‌ای در دیدار اخیر خود با مداحان به چند نکته مهم و اساسی اشاره کردند که اولین نمونه آن حفظ حجاب توسط بانوان است که دشمن درصدد است این هویت زن مسلمان و شیعه را توسط تبلیغات و دیگر ترفندها از آن‌ها بگیرد.

اعرافی همچنین در ادامه با اشاره به نگرانی رهبر معظم انقلاب در مورد سخنان برخی خواص در مسئله حجاب اجباری، اظهار داشت: باعث شرم است که عده‌ای که به‌عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی هستند در رسانه‌ها خوراکی را برای دشمن تهیه کنند، مردم و افراد متدین نیز باید در این‌گونه اتفاقات هوشیار باشند.

وی با توجه به اینکه حجاب جزء تفکیک‌ناپذیر هویت زنان مسلمان و مسلمان ایرانی است، گفت: چرا برخی‌ها با حرف‌های سخیف و نادانسته رهبر انقلاب را ناراحت می‌کنند و مردم باید در مقابل این‌گونه سخنان بایستند.

خطیب جمعه میبد در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی اتفاقات رخ‌داده در برج میلاد و اینکه باید برای این اتفاقات خون گریست، عنوان کرد: اگر از این غصه انسان جان بدهد سهل است و این حرکات ناشایست و ساختارشکن و هنجارشکن بسیار قابل تأسف است و همه مردم و دستگاه‌های اجرایی و قضایی موظف هستند در مقابل این موارد بایستند.

وی بابیان اینکه با این‌گونه هنجارشکنی‌ها می‌خواهند قبح گناه علنی را در جامعه بشکنند، تصریح کرد: این‌گونه حرکات توطئه دشمن است که می‌خواهد جوانان ما و ذهن مردم را از امور مهم‌تر دور کنند و با این هنجارشکنی‌ها و اتفاقات دیگر می‌خواهند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

اعرافی در پایان با توجه به برخی هنجارشکنی‌ها که در شهرستان میبد نیز اتفاق افتاد، تأکید کرد: امیدواریم طبق تأکید رهبر انقلاب دستگاه قضایی به این مسائل ورود کند و با هنجارشکنان برخورد قاطع صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
برای اختلاسها و دزدیها باید چی گریست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار