وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح خیابان‌های فرهنگ و هنر در شهرها از سال جدید خبر داد و گفت:اولین طرح خیابان فرهنگ و هنر در آغاز سال نو در شهر یزد کلید می‌خورد .
کد خبر: ۵۷۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 11 March 2018

«سید عباس صالحی» هدف از اجرای طرح خیابان های فرهنگ و هنر، فراهم آوردن امکان عرضه محصولات فرهنگی و هنری و ایجاد اشتغال است . 

وي بیان کرد: آنچه جامعه ایرانی را دچار اختلال اعتماد و اختلال ارتباطی و از هم گسیختگی اجتماعی می کند این است که مردم این حس خوب نسبت به حرکت امور به سمت جلو را نداشته باشند و نبود این حس خوب، بدتر از هر پیشامد دیگری است.

صالحی گفت: با گفت‌و‌گوها، تعاملات و اعتماد به یکدیگر و ارتباطات می‌توان این حس خوب را ایجاد کرد و گره ها را گشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که با همه روش‌ها باید جریان توسعه زیرساخت‌ها جدی گرفته شود، اظهار کرد: زیرساخت های فرهنگی و هنری را باید بالا ببریم چرا که خیلی از مسایل به مباحث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری مرتبط است

وی خاطرنشان کرد: این که فکر کنیم کار تنها با منابع دولتی در کوتاه مدت به نتیجه می‌رسد غلط است، می‌توانیم از راه‌های مختلف برای توسعه زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اقدام مهمی که در حوزه اقتصاد فرهنگی مد نظر بوده و هست بحث توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی، هنری، ادبی و دینی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار