استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حرکت بشر دوستانه را در مبارزه با مواد مخدر انجام داد که سبب شد تا این شرایط ایده آل در کشور و همسایگان ایران به وجود آید.
کد خبر: ۵۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 11 March 2018

محمود زمانی قمی عصر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد ضمن تشکر از اعضای این شورا در استان اظهار داشت: از نیروهای مختلف در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و همه کسانی که در مبارزه، پیشگیری و درمان تلاش می‌کنند کمال تشکر را دارم.

استاندار یزد با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم در نشانه گیری از آسیب‌های مهم در کشور انگشت را روی اعتیاد و معتادین گذاشتند افزود: مجموعه کشور بعد از تأکید رهبر معظم انقلاب با انسجام بهتر و بیشتری فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در نقطه جغرافیای حساسی قرار گرفته است گفت: این ذات حساسیت منطقه‌ای است که در آن واقع شدیم ولی بازهم بزرگترین حرکت بشر دوستانه را در مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران انجام داده و هیچ کشوری این‌قدر در این باره جدی نبود.

وی با بیان اینکه در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور تعداد بسیاری شهید جان خود را نثار کردند خاطرنشان کرد: مجموعه‌های بسیاری برای پاکسازی کشور از قاچاقچیان و اشرار به مبارزه می‌پردازند که نتیجه تلاش این عزیزان را امروز در کشور شاهد هستیم.

زمانی قمی ادامه داد: این منصفانه نیست که اقدامات شایسته در این عرصه را نادیده بگیریم بلکه باید به جایگاه کشور نگاه کنیم که اگر این تلاش‌ها نبود در چه رده و جایگاهی بودیم.

استاندار یزد اینکه افزود: برای نجات بشریت، جمهوری اسلامی در ذات خود بشر دوستی و انسان دوستی را حمل می‌کند و اینکه یک انسان در کشورهای مجاور و دیگر کشورها به خطر نیافتند سبب افتخار ماست.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد با تأکید بر اینکه اگر این مبارزات جمهوری اسلامی نبود نه در کشور ما و نه در کشورهای همسایه شاهد این شرایط نبودیم گفت: مبارزه با این جریان، دقیق شروع شده و ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این شورا باید در همه عرصه‌ها به خوبی فعالیت کند تصریح کرد: در استان یزد شخصی با همت خود توانسته بیش از 100 نفر را به کار مشغول کند که نصف بیشتر از آن‌ها معتادینی هستند که از این بلای خانمان سوز رهایی یافتند و حرکت این شخص بسیار قابل ارزش و ستایش است.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه در همه بخش‌های مبارزه با مواد مخدر مصمم هستیم و در سال آینده با قوت کار خود را ادامه می‌دهیم افزود: جمهوری اسلامی عقیده دارد که باید با این آسیب مبارزه کرد و نقایصی در این مسیر داریم که باید رفع و با قوت به کار خود ادامه دهیم.

استاندار یزد اظهار داشت: باید واقع بین باشیم و نباید تحت تأثیر افرادی قرار بگیریم که دائماً همه کارهایی که در کشور انجام گرفته را نادیده می‌گیرند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد با تأکید بر اینکه سال آینده باید با یک برنامه دقیق و جلسات به موقع به مسئله مبارزه با مواد مخدر رسیدگی کنیم تصریح کرد: من در هر وضعیت در جلسات شرکت می‌کنم و این کار جدیست و نکاتی که به تصویب رسید باید با تمام جدیت به آن رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهروندان یزدی می‌توانند سفیری برای شهر تاریخی یزد باشند ادامه داد: در ایام نوروز که مسافران و گردشگران نوروزی بسیاری به یزد سفر می‌کنند باید بتوانند به خوبی فرهنگ مذهبی مردم یزد و منش شیعه را به جهانیان منتقل کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار