دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد:
دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به معرفی خط ملی اعتیاد به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام نوروز 97 گفت: امیدواریم این خط ملی اعتیاد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۵۷۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 12 March 2018

محبوبه وفائیان ساعتی پیش در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در خصوص برنامه‌های پیشنهادی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ایام نوروز سال 97 گفت: جمع‌آوری معتادان و متکدیان که مبادرت به خرده‌فروشی مواد مخدر در سطح شهر می کنند با همکاری نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی و دادگستری اولین پیشنهادی است که می‌تواند به بهبود چهره شهر به‌ویژه در ایام نوروز کمک کند.

وی چاپ و نصب تبلیغات شهری در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر و معرفی خط ملی اعتیاد به همشهریان و مسافران نوروزی را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی دانست و افزود: امیدواریم این خط ملی اعتیاد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تحقق پیدا کند.

دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای در اختیار قرار دادن محتواهای مناسب، چاپ و توزیع تراکت و بروشورهای اطلاع‌رسانی در خصوص عوارض مصرف مواد و پیام‌های آموزنده در رابطه با عوامل محافظ در برابر اعتیاد و پیشگیری از رفتارهای پرخطر با همکاری معاونت اجتماعی، راهور نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و هلال‌احمر آمادگی کامل دارد که این کارها انجام شود.

وفائیان در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اهدافی که خود سازمان‌ها داشتند، پیشنهاد دادیم که در کنار آن برنامه‌ها به موضوع اعتیاد پرداخته شود و بازپخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولیدشده در خصوص پیشگیری از اعتیاد در طول نوروز و معرفی خط ملی اعتیاد از طریق زیرنویس تلویزیون یا پیام‌های کوتاه رادیویی انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار