معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از جریان دوباره انتقال آب از کوهرنگ به استان خبر داد و گفت: یزدی‌ها به‌شدت نیازمند آب انتقالی خارج از استان برای مصرف بهداشت و شرب هستند.
کد خبر: ۵۷۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 12 March 2018

«محمدعلی طالبی» اظهار داشت: در روز گذشته از سوی افرادی به خط برق ایستگاه پمپاژ آب انتقالی به یزد آسیب‌هایی وارد شد و کار تعمیر و مرمت با هماهنگی مسئولان استان‌های یزد و اصفهان سریعاً انجام شد.
وی اضافه کرد: انتظار می‌رفت بعد از اتمام تعمیرات تا صبح شنبه، انتقال آب به استان دوباره جریان یابد، متأسفانه تکرار آسیب دریکی دیگر از نقاط خط انتقال برق به ایستگاه پمپاژ آب موجب تأخیر در انتقال شد.
معاون سیاسی استانداری یزد ادامه داد: هم‌اکنون مرمت خط برق‌رسانی انجام شد و شاهد جریان دوباره انتقال آب هستیم.
طالبی با تشکر از یزدی‌ها در مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب پس‌ازاین حادثه یادآور شد: استان به‌شدت نیازمند آب انتقالی است و هم‌اکنون حدود نیمی از ظرفیت آب تخصیصی به دلیل کمبود منابع آبی به یزد انتقال می‌یابد.
وی بابیان اینکه نیمی از آب شرب و بهداشت مردم استان از آب انتقالی تأمین می‌شود، تأکید کرد: به دلیل قطع آب، از دیروز تاکنون از سایر ذخایر همچون چاه‌ها برای تأمین آب شرب استفاده شد که این موضوع به دلیل کمبود منابع موجود در استان، فشارهایی را بر منابع وارد کرده است.
طالبی در ادامه بابیان پیگیری جدی محمود زمانی قمی استاندار یزد برای رفع موانع بهره‌برداری دوباره خط انتقال آب یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود، همانند گذشته با تداوم صرفه‌جویی، کمک کنند تا این شرایط را سپری کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
ما که می دونیم . به اون اصفهانی ها بگید که نیان هوچی بازی در بیارن خیار یزد با آب اصفهان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار