ريیس جامعه هتلداران استان یزد با تاكيد بر نرخ جديد اقامت در هتل‌هاي استان در سال جاري تغيير قابل ملاحظه‌اي نسبت به قبل نداشته است، نرخ كنوني هتل‌هاي استان را تشريح كرد.
کد خبر: ۵۷۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 13 March 2018

«سید امیر ناصر طباطبایی» نرخ‏‏گذاری هتل ‎‎ها هر ساله در اوائل فصل پاییز انجام می‏‏شود و قبل از شروع سال میلادی جدید به آژانس‌های گردشگری ابلاغ می‏‏شود که در سال ميلادي تغییر قابل ملاحظه ‎‎ ای رخ نداده است . 

وي در نرخ‌هاي امسال هتل‌هاي يزد به ويژه در آستانه نوروز، تصريح كرد: در حال حاضر نرخ هر شب اقامت در هتل‌هاي يك ستاره براي اتاق يك تخته 71 هزار تومان و دو تخته 102 هزار تومان، براي هتل دو ستاره نيز يك تخته 120 هزار و دو تخته 200 هزار تومان و براي هتل‌هاي سه ستاره نيز به ترتيب يك تخته و دو تخته 190 هزار و 300 هزار تومان است.

طباطبايي اقامت در هتل‌هاي چهار و پنج ستاره را نيز براي يك شب اقامت در اتاق يك تخته به ترتيب 245 و 290 هزار تومان و براي اتاق دو تخته نيز به ترتيب 410 و 480 هزار تومان اعلام كرد.

به گفته وی، البته به جز ایام نوروز، در سایر فصول این نرخ‏‏ها گاهاً با 50 درصد تخفیف برای مسافران داخلی و خارجی لحاظ می‏‏شود . 

عضو کمیسیون عالی واحد های اقامتی، پذیرایی و تفریحی کشور در مورد ميزان استقبال امسال از هتل‌هاي استان نيز اظهار كرد: استقبال از هتل ‎‎ های استان تاکنون و در مقایسه با سال گذشته خیلی خوب نبوده است که البته شرایط اقتصادی نیز در این موضوع بی ‎‎ تاثیر نبوده است چرا که سفر به عنوان یکی از کالاهای نیمه لوکس در هنگام بروز مشکلات اقتصادی اولین کالایی است که از سبد خانوارها خارج می‏‏شود . 

وي خاطرنشان كرد: البته اقداماتی در این   راستا با محوريت بخش خصوصي در حال انجام است تا از طريق ايجاد همكاري مشترك و تعامل استان‌هاي يزد، فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلايي گردشگري كشور، توسعه گردشگري در بخش مركزي كشور به شكل بهتري رقم بخورد.   

طباطبايي همچنين از برقراري تعاملاتي بين بخش خصوصي با شركت هواپيمايي تركيش در موضوع تبليغات و بازاريابي در اين حوزه خبر داد و گفت: براساس اين تعامل كه با همكاري معاونت گردشگري شكل گرفته است، محتوي توليدي صنعت گردشگري و هتل داري در خطوط هوايي اين شركت تبليغ و اطلاعرساني مي‌شود.

اين مسئول در پايان با اشاره به فعاليت بسيار خوب تشكل‌ها و آژانس‌هاي گردشگري و راهنمايان تور استان كه حتي بعضاً به طور مستقيم تورهاي گردشگري خارجي را پذيرش و به استان دعوت مي‌كنند، بهره‌گيري مناسب‌تر از اين ظرفيت غني استاني را خواستار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار