نماینده فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان باشگاه های فوتبال باید در کنار توجهی که به مسائل فنی در عرصه ورزش دارند، به امور فرهنگی و ارزشی به عنوان یک ضرورت اجتماعی نیز توجه کنند.
کد خبر: ۵۷۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 13 March 2018

سید اسد موسوی افزود: مسائل فنی و نتیجه گیری همیشه در دستور کار تیم ها و باشگاه های مختلف فوتبال در استانهاست ولی توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی مورد بی مهری واقع شده است.
وی ادامه داد: همان طور که مسئولان باشگاه در برنامه ریزی ها مسائل فنی و اجرایی را پیش بینی و نسبت به اختصاص بودجه اقدام می کنند باید تقویم فرهنگی داشته باشند و توجه ویژه به مسائل فرهنگی برای تشکیلات خود را در طول سال جدی بگیرند.
این کارشناس عرصه فوتبال کشور تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی و ارزشی در کنار برنامه های فنی نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در فوتبال دارد و باید به عنوان یک وظیفه توسط متولیان امر مدنظر باشد.
موسوی بیان کرد: از برنامه های مهمی که سال های اخیر مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار گرفته توجه به مسائل فرهنگی است که در سطح ملی با همکاری هیات های فوتبال پیگیری می شود.
نماینده فدراسیون فوتبال در ادامه به برگزاری مسابقات فوتبال منطقه هشت نوجوانان کشور در یزد اشاره کرد و افزود: برگزاری این رقابت ها فرصتی است تا نسبت به معرفی استان به سایر استان ها اقدام شود.
موسوی یادآور شد: باید از فرصت موجود توسط هیات فوتبال استان یزد و باشگاه میزبان برای معرفی آثار تاریخی و فرهنگی و مواریث ارزشمند گذشته فرهنگی به سایر تیم ها و باشگاه های شرکت کننده در این رقابت ها استفاده کرد.
وی در خصوص امکانات میزبانی مسابقات تصریح کرد: مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد خیلی قدیمی است، قطعا در خصوص فراهم کردن برخی امکانات مثل ترمیم رختکن ها ، سکوها ، سرویس های بهداشتی و فنس کشی اطراف مجموعه اقدام شود.
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور منطقه هشت با حضور تیم های نود اسپرت یزد ، سنگ آهن بافق ، گل گهر سیرجان ، آلومینیوم اراک و پیکان تهران از شنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد آغاز شد، فردا(چهارشنبه) پایان می یابد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار