استاندار یزد:
نشست استاندار یزد، سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران کل سیاسی، انتخابات و شهری و شوراهای استانداری با فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق در محل فرمانداری بافق برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 13 March 2018

استاندار یزد در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از عملکرد «محمد زاده رحمانی» فرماندار بافق، اظهار داشت: فرماندار بافق یکی از موفق‌ترین فرمانداران استان یزد هست و بنده در همان ابتدای فعالیت خود در استان یزد تشخیص دادم که وی انسانی توانمند و پرتلاش است.
«محمود زمانی قمی» در ادامه، نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق را متفاوت نسبت به سایر جلسات مشابه در دیگر نقاط محل خدمت خود عنوان و تصریح کرد: بنده در استان‌های مختلف با شوراهای اسلامی جلسات متعددی داشتم اما، خوشبختانه سطح موضوعات مطرح‌شده در این جلسه نسبت به سایر جلسات مشابه بالاتر و موارد اساسی‌تر جهت رشد این شهرستان عنوان شد.
وی از بافق به‌عنوان یک شهرستان با منزلت عنوان کرد و افزود: برای بنده تمام کشور مورداحترام است و از توسعه و پیشرفت تمام کشور خوشحال و خرسند می‌شوم و البته اینجا حوزه سرزمینی بنده و والی این استان هستم و به بافق خیلی علاقه‌مند هستم و تمدن و تاریخ اینجا نشان از بامنزلت بودن این منطقه دارد.
زمانی قمی در ادامه پنج راه ریلی بودن شهرستان بافق را یک مزیت برای کل استان یزد عنوان و ایجاد صنایع جوار ریلی را یک خواسته خود برای شهرستان بافق عنوان کرد و گفت: ایجاد صنایع جوار ریلی در شهرستان بافق ازجمله کارخانه تعمیرات اساس یک خواسته و مطالبه معقول و درستی هست و با جدیت دنبال خواهم کرد و با مسئولان مربوطه و معاونین رئیس‌جمهور مکاتبه لازم را خواهم داشت.
وی فراهم آوری سرمایه‌گذاری در بخش صنایع جوار ریلی بافق را یک اقدام بزرگ توصیف کرد و تصریح نمود: آمادگی دارم جهت مذاکره با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دراین‌باره وارد شوم، چراکه با اجرای این طرح‌ها اشتغال بالایی در سطح استان و شهرستان ایجاد و چهره صنعت این منطقه به‌کلی تغییر داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار